2

داماش گیلان سه بازیکن جدید جذب کرد

  • کد خبر : 402855
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

سجاد حقدادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامان مهرابی‌زاده که در پست مهاجم بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی جم و مس شهربابک را در کارنامه دارد، پس از مذاکره با مسئولان داماش، با عقد قراردادی یک‌ساله به این تیم پیوست. وی افزود: همچنین […]

سجاد حقدادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامان مهرابی‌زاده که در پست مهاجم بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی جم و مس شهربابک را در کارنامه دارد، پس از مذاکره با مسئولان داماش، با عقد قراردادی یک‌ساله به این تیم پیوست.

وی افزود: همچنین هادی رفسنجانی که در پست دفاع میانی بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های پایه نیرو زمینی، پیکان، نفت تهران و سایپا را در کارنامه خود دارد، با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.

وی ادامه داد: یوسف بهزادی دروازه‌بانی که در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، شهرداری آستارا، نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو، پدیده مشهد، استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و ذوب آهن اصفهان بازی کرده با مسئولان داماش گیلان به توافق رسید و به عضویت این تیم درآمد.

مدیر راوبط عمومی باشگاه داماش گیلان یادآور شد: همچنین آرمین انبساطی بازیکن فصل گذشته این تیم نیز با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا این بازیکن یک فصل دیگر نیز در داماش حضور داشته باشد.

وی گفت: پیش از این نیز مسئولان این باشگاه با مهدی مهدی‌خانی مهاجم سابق پرسپولیس و هوادار تهران، محمد شریفی هافبک سابق پرسپولیس و نساجی مازندران، علیرضا خدایی دفاع راست که سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را دارد، عرفان قربانی هافبک ۲۱ ساله فصل گذشته تیم هوادار تهران، کنعان طاهرنژاد بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم، محمد امینی و کیخسرو سیاه‌پور بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهر راز شیراز نیز به توافق رسیدند.

حقدادی بیان کرد: نیما مختاری مهاجم ۲۶ ساله که سابقه بازی در تیم‌های چادرملو اردکان و سایپا دارد، مهدی جاوید مدافع چپ فصل گذشته خیبر خرم آباد، مهرداد بایرامی مهاجم ۳۴ ساله فوتبال کشور که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون خوشه طلایی، پیکان و سایپا دارد، و امیرحسین حاجی‌آقا که سابقه حضور در تیمهای پایه پرسپولیس دارد و سعید حسین پور هافبک ۲۶ ساله مس کرمان هم پیش از این با تیم داماش قرارداد امضا کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در ادامه به پایان اردوی آمادگی تیم فوتبال داماش در تهران نیز اشاره و بیان کرد: تیم فوتبال داماش از یکشنبه هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی در تهران برپا کرد که این اردو عصر دوشنبه خاتمه یافت و با توجه به اتمام این اردو، تمرینات تیم فوتبال داماش در رشت پیگیری خواهد شد تا این تیم با آمادگی کامل در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان باید روز ۱۹ شهریور در هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) که با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود در رشت مقابل نیروی زمینی تهران قرار گیرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]