0

علیپور: لیاقت بازیکنان لیگ‌ برتری بازی روی چمن مناسب است

  • کد خبر : 402995
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱

به گزارش ایرنا، علی‌علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اولین برد تیم اظهار داشت: خوشبختانه به روند اصلی خودمان برگشتیم و امیدوارم من هم برای تیم گل‌زنی کنم. ۱۰۰ درصد اول کمک به تیم مهم است و بعد هم عملکرد فنی خودم چون باید برای پرسپولیس بهترین خودمان باشیم. وی در مورد بازگشتش به […]

به گزارش ایرنا، علی‌علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اولین برد تیم اظهار داشت: خوشبختانه به روند اصلی خودمان برگشتیم و امیدوارم من هم برای تیم گل‌زنی کنم. ۱۰۰ درصد اول کمک به تیم مهم است و بعد هم عملکرد فنی خودم چون باید برای پرسپولیس بهترین خودمان باشیم.

وی در مورد بازگشتش به تیم گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس بازگشتم. من از قبل با بازیکنان در ارتباط بودم و در حال‌حاضر هم با همه بازیکنان ارتباط خوبی دارم. تمام تلاشم را می‌کنم که هواداران خوشحال شوند.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد نبود ورزشگاه استاندارد در ایران ، یاد آور شد: فوتبال ما نیاز به ورزشگاه‌های مناسب دارد. بازیکنان ما روی زمین بازی می‌کنند و نیاز دارند که روی چمن استاندارد بازی کنند. البته همه بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند حق دارند روی چمن مناسب بازی کنند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402995

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]