1

عراقچی: دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین بوده‌اند

  • کد خبر : 402997
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

«جمال عامر» وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن، طی تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی»، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کرد. به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه یمن با اشاره به تشدید درگیری‌ها در منطقه […]

«جمال عامر» وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن، طی تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی»، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه یمن با اشاره به تشدید درگیری‌ها در منطقه و حملات نظامی آمریکا و انگلیس به یمن گفت موضع یمن در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تغییر نخواهد کرد.

جمال عامر با تاکید بر اهمیت اسناد و توافقات پیشین میان ۲ کشور ایران و یمن، نسبت به تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های اقتصادی و توسعه‌ای ابراز امیدواری نمود.

«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه نیز ضمن تشکر، متقابلاً انتصاب «جمال عامر» به سمت وزیر امور خارجه یمن را تبریک گفت و اظهار داشت روابط میان ایران و یمن و تداوم رایزنی‌ها میان ۲ طرف‌ با هدف کمک به امنیت منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر امور خارجه کشورمان با قدردانی از مواضع دولت و ملت یمن در خصوص جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه بیان داشت، در زمانی که بسیاری از کشورها فقط به اعلام مواضع علیه رژیم صهیونیستی اکتفا می‌کنند، دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین بوده‌اند.

عراقچی از وزیر امور خارجه یمن جهت سفر به تهران به منظور تداوم گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص مسائل مورد اهتمام مشترک در حوزه دوجانبه و منطقه‌ای دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402997

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]