0

برگزاری جلسه دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور

  • کد خبر : 403141
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش ایرنا، جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور امروز ۱۸ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال و با حضور احسان اصولی، احسان کامیانی، حسین شمس، علی صانعی، احسان محمدی، امیر محمد نوری، حسین شاهمرادی برگزار شد. در ابتدای این نشست احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رییس […]

به گزارش ایرنا، جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور امروز ۱۸ شهریورماه در مرکز ملی فوتبال و با حضور احسان اصولی، احسان کامیانی، حسین شمس، علی صانعی، احسان محمدی، امیر محمد نوری، حسین شاهمرادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته فوتسال، اظهار داشت: بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دست‌رنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. از همه باشگاه‌ها در همه لیگ ها به‌خصوص لیگ برتر تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: روسای هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعدادهای فوتسال نقش بی‌بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم.

در ادامه این سمینار احسان محمدی به نقش و اهمیت بالای رسانه ، دانیال مرادی در خصوص امور مربوط به داوری اشاره کرده و مطالب مختلفی را در اختیار حاضرین قرار دادند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403141

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]