0

صحبت‌های متفاوت آنچلوتی؛ از سیگار برگ و آدامس تا عصبانیت به حد جنون!

  • کد خبر : 403181
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانسی در مکزیک به بررسی حرفه مربیگری پرداخت و کلیدهای موفقیتش را برای مخاطبان توضیح داد. وی در این مصاحبه اعتراف کرد که به مربیگری فکر نمی‌کرده و یک درخواست باعث شده است که پس از پایان دوران بازی، وارد دنیای مربیگری شود. آنچلوتی […]

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانسی در مکزیک به بررسی حرفه مربیگری پرداخت و کلیدهای موفقیتش را برای مخاطبان توضیح داد.

وی در این مصاحبه اعتراف کرد که به مربیگری فکر نمی‌کرده و یک درخواست باعث شده است که پس از پایان دوران بازی، وارد دنیای مربیگری شود. آنچلوتی گفت: من به مربی شدن فکر نمی‌کردم. یک روز در میلان، آریگو ساکی به من گفت «روزی که دیگر بازی نکنی، دوست دارم دستیارمن باشی»؛ او یک نابغه فوتبال بود و شرایط را تغییر داد. او یک معلم عالی برای من بود. شما نمی‌توانید تجربه بخرید، این چیزی است که با زمان به دست می آید، اما دانش اینطور نیست.

سرمربی رئال مادرید در ادامه درباره ویژگی‌های رهبر یا کاپیتان یک تیم، اظهار داشت: رهبر باید توانایی گوش دادن به کسانی را داشته باشد که با شما کار می‌کنند. آنها همیشه می‌توانند ایده‎‌هایی را به شما ارائه بدهند که به شما کمک کند. مهم است که گوش کنید و فکر نکنید که همه چیز را می‌دانید زیرا شما همیشه می‌توانید یاد بگیرید.

وی درباره مدیریت بازیکنان بزرگی مانند کیلیان امباپه، رودریگو، وینیسیوس جونیور و … در رئال مادرید یادآور شد: رئال مادرید هدف‌های بسیار بزرگی دارد زیرا بزرگ‌ترین باشگاه جهان است و بزرگ‌ترین بازیکنان را دارد. شما باید بتوانید کیفیت آنها را در خدمت باشگاه قرار دهید. ما سعی می‌کنیم هر سال این کار را انجام دهیم، بازیکنان جدید مانند کیلیان و اندریک به خوبی با جو تطبیق می‌یابند. در رئال هرگز تسلیم نشوید و تا انتها رقابت کنید، این کاری است که باید انجام دهید.

سرمربی رئال مادرید درباره علاقه‌اش به مربیگری اضافه کرد: من خوش شانس بودم که شغلی مورد علاقه‌ام را دارم. از فوتبال تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد.

وی درباره آدامس جویدن و کشیدن سیگار روی نیمکت نیز گفت: فکر می‌کنم یک بار سیگار کشیده‌ام و هرگز سیگار نمی‌کشم. اما اکنون یک خانه پر از سیگار برگ دارم، درست مثل آدامس، مردم همیشه سیگار و آدامس به من هدیه می‌دهند.

آنچلوتی درباره اینکه به نظر می‌رسد شخصیت آرامی روی نیمکت دارد نیز اظهار داشت: شما همیشه باید روی نیمکت مثبت باشید، زیرا باید با بازیکنان صحبت کنید. این درست نیست که من همیشه آرام هستم. من به ندرت عصبانی می‌شوم، اما وقتی عصبانی شوم کاملاً از کوره در می‌روم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403181

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]