0

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قبضه «شریفی‌ها»

  • کد خبر : 403189
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه شریف، در ادامه انتصاب شریفی‌ها در مجموعه‌های دولتی، چهار انتصاب جدید در معاونت علمی رقم خورده و حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف را در دولت جدید پررنگ‌تر کرده است. اولین انتصاب توسط رئیس‌جمهور رقم خورد و حسین افشین به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه شریف، در ادامه انتصاب شریفی‌ها در مجموعه‌های دولتی، چهار انتصاب جدید در معاونت علمی رقم خورده و حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف را در دولت جدید پررنگ‌تر کرده است.

اولین انتصاب توسط رئیس‌جمهور رقم خورد و حسین افشین به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

پس از این حکم، افشین، دکتر سعید سهراب‌پور رئیس دانشگاه شریف در سال‌های ۷۶ تا ۸۹، استاد پیشکسوت دانشکده مکانیک و چهره ماندگار مهندسی را به عنوان مشاور رئیس بنیاد ابقا کرد.

همچنین افشین، دکتر سعید خدایگان استاد دانشکده مکانیک دانشگاه شریف که ریاست دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده مکانیک، عضویت هیئت جذب نخبگان، مدیر و سردبیر مجله فناورد، پژوهشگر برگزیده، استاد برتر فرهنگی و آموزشی‌ را در کارنامه دارد به عنوان قائم مقام رئیس و مسئول بنیاد منصوب کرد.

از طرف دیگر شنیده‌ها حاکی‌ است که با حکم افشین، رضا حاتمی دانش‌آموخته مهندسی هوافضا دانشگاه شریف، به عنوان مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی ریاست جمهوری منصوب شده است‌. ریاست هیئت مدیره پژوهشکده شهید رضایی، مدیرعامل راهبران فناوری معراج و مشاور استاندار آذربایجان در حوزه نوآوری و فناوری، از سوابق وی است.

در نهایت هم رضا بخشی‌آنی به‌عنوان مشاور عالی معاون علمی رئیس‌جمهور منصوب شده است. «بخشی‌آنی» فارغ‌التحصیل صنایع با گرایش تحلیل سیستم‌ها از شریف است و در همین دانشگاه تحصیلات تکمیلی خود را در رشته اقتصاد تا مقطع دکتری ادامه داده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403189

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]