0

اولیایی: استقلال پرافتخارترین باشگاه آسیا است/ امید داشتیم بعد از خصوصی‌سازی مشکلات حل شود

  • کد خبر : 403241
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۴۵

به گزارش ایرنا، کاظم اولیای در گفت و گویی به وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از واگذاری به هلدینگ خلیج‌فارس انتقاد کرد و اظهار داشت: استقلال باشگاه بزرگ و پرافتخارترین باشگاه آسیا است. وی ادامه داد: فکر می‌کردیم با خصوصی شدن، استقلال دارای نظم می‌شود ولی ساختار جدید اصلا پاسخگو نیست. اولیایی با اشاره به […]

به گزارش ایرنا، کاظم اولیای در گفت و گویی به وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از واگذاری به هلدینگ خلیج‌فارس انتقاد کرد و اظهار داشت: استقلال باشگاه بزرگ و پرافتخارترین باشگاه آسیا است.

وی ادامه داد: فکر می‌کردیم با خصوصی شدن، استقلال دارای نظم می‌شود ولی ساختار جدید اصلا پاسخگو نیست.

اولیایی با اشاره به مجمع باشگاه استقلال عنوان کرد: از هلدینگ انتظار زیادی داریم. امکانات باشگاه را باید برگردانند. مجمع استقلال را سازمان خصوصی سازی به رسمیت نمی‌شناسد و مشکل دارد.

وی ادامه داد: سهام باشگاه استقلال نزدیک به ۱۱۶ روز است که ۶۰ درصد منفی است و هیچ زیر ساختی اضافه نشده است. با این وضعیت هلدینگ برای چه آمده است؟ اگر نمی‌توانید کنار بروید. آقایان فکر کردند کار خیلی کوچک است ولی الان فهمیدند که خیلی بزرگ است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: هلدینگ به صورت جدی برای استقلال کم‌کاری کرده است و حتی یک مجمع هم نتوانسته تشکل دهد. قبلا وقتی اسم ایران را می‌شندیدند، به عنوان گروه مرگ چهره‌شان عوض می‌شد ولی الان تیم اماراتی به ایران می‌رود و چهار گل به نماینده ما در آن زمین می‌زند و می‌رود و اتفاقی هم رخ نمی‌دهد.

وی افزود: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان آدم علاقه‌مند و مسلطی است. باید شورای عالی ورزش به ریاست رئیس جمهور که به کار کارشناسی اعتقاد دارد تشکیل شود تا راهکار پیدا شود.

اولیایی گفت: باید اشخاصی انتخاب شوند که پاسخگو باشند. بعد از انقلاب سرمایه‌گذاری کمی در زیر ساخت‌های ورزش نداشتیم اما مدیریت حفظ آن‌ها را نداشتیم. اتاق فکرهای ما معیوب است با اینکه سهمیه مدیرعاملی هیچ حساب و کتابی ندارد.

وی ادامه داد: هلدینگ باید پاسخ دهد که هدفش از ورود به ورزش چه بوده است؟ چه دلیلی دارد که استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها ندهیم که کارهایشان پیش برود. شرکت توسعه ورزشگاه‌ها را اجاره می‌دهد که حقوق کارمندانش را تامین کند ولی فدراسیون فوتبال یک ورزشگاه در اختیار ندارد.

اولیایی گفت: دنیا کانون هواداران را به رسمیت می‌شناسد و تشکیلات مختلف جایگاه و کار خودشان را دارند. این سازماندهی که انجام شده است، همه چیز را جای خودش گذاشته است. ۸۵ درصد باشگاه‌های ما به طور مستقیم و غیر مستقسم برای دولت است با اینکه قانونا باید تحت نظر بخش خصوصی باشد.

وی ادامه داد: به عنوان تجربه به دوستان هلدینگ باید بگویم که در زمان مشکلات شدید باید به خرد جمعی رجوع کرد. یک سالن را برای سالگرد تاسیس باشگاه می‌گیرم و همه را دعوت می‌کنم تا جشن وفاق بگیریم که برای مدتی صلح و دوستی بین هواداران، کادرفنی، مدیریت و بازیکنان ایجاد شود.

اولیایی افزود: به این شرط که هلدینگ برنامه بلند مدت و کوتاه مدت را ارائه دهد و وزارت ورزش هم وعده بازگشت امکانات باشگاه را بدهد. رقیب ما داخل کشور نیست زیرا زمانی بهترین آسیا بودیم و امروز هم باید با همان افق دید کار کنیم و رقیبان را آن طرف آب ببینیم.

وی تاکید کرد: هلدینگ به جای این که به حواشی بپردازد برای استقلال استادیوم اختصاصی بسازد که خطر حذف از آسیا را از بین ببرد. یک هفته همه با هم وحدت کنید تا استقلال با آرامش به بازی‌های آسیایی برود. اینکه در اتاق‌های در بسته تصمیم‌ بگیرید، عوارض خواهد داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]