1

خطری که از بیخ گوش خوزستانی‌ها گذشت؛‌ فولاد چگونه قرارداد کنت را فسخ کرد؟

  • کد خبر : 403435
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۳

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان اگرچه یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد اما این باشگاه مدت‌هاست به دلیل برخی از مشکلات نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند. یکی از مشکلات این‌ ماه‌های فولادی‌ها بازیکنان مازاد گل‌محمدی بودند که حاضر به توافق برای جدایی نبودند. یکی از این بازیکنان کریستوفر […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان اگرچه یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد اما این باشگاه مدت‌هاست به دلیل برخی از مشکلات نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند. یکی از مشکلات این‌ ماه‌های فولادی‌ها بازیکنان مازاد گل‌محمدی بودند که حاضر به توافق برای جدایی نبودند. یکی از این بازیکنان کریستوفر کنت بود که حاضر به جدایی از این تیم نبود. صبح امروز سرانجام بعد از مذاکرات طولانی بین هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد با این سنگربان و وکیل او، کنت با فولاد به توافق رسید و از این تیم جدا شد.

این سنگربان اتریشی بعد از حضور گل‌محمدی و با درخواست وی از تیم کنار گذاشته و از حضور در تمرینات منع شده بود. این درحالی‌ است که کنت حاضر به فسخ قرارداد خود نبود. از طرفی نیز فسخ یک‌طرفه این بازیکن می‌توانست علاوه بر جریمه سنگین و پرداخت غرامت، باعث بستن شدن دو پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد شود. از طرفی نیز وکیل سوئیسی این دروازه‌بان هفت اخطاریه قانونی برای فولاد ارسال کرده و باشگاه را تهدید به فسخ یک‌طرفه قرارداد کرده بود. چنانچه این اتفاق رخ می‌داد باشگاه فولاد با مشکلات زیادی مواجه می‌شد.

بعد از مذاکرات فشرده و طولانی بین نصیرزاده و وکیل کنت، سرانجام طرفین توافق کردند تا این سنگربان به صورت توافقی از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شود. لازم به ذکر است کنت چهارمین بازیکنی‌ است که باشگاه فولاد در زمان مدیریت جدید توانسته بعد از توافق با آنها قراردادشان را فسخ کرده و به همکاری با آنها پایان دهد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. پیش از این، جفرسون باهیا مدافع برزیلی، لوکاس کاندیدو هافبک برزیلی و ابراهیم حصار مهاجم سوریه‌ای سه بازیکنی بودند که به صورت توافقی از فولاد جدا شدند.

گفتنی است باشگاه فولاد خوزستان هنوز در تلاش است که بعد از توافق با گادوین منشا، به همکاری خود با این مهاجم آفریقایی پایان دهد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403435

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]