1

دیدار سفیر ایران با وزیر اقتصاد و دارایی بورکینافاسو    

  • کد خبر : 403527
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

«مجتبی فقیهی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بورکینافاسو در دیدار با «ابوبکر ناکانابو» وزیر اقتصاد و دارایی این کشور در خصوص بررسی نقش این وزارتخانه جهت حمایت از گسترش همکاری‌های اقتصادی، فنی و تجاری دوجانبه گفت‌وگو کرد. به  گزارش ایسنا، ابوبکر ناکانابو در این ملاقات بر نقش وزارت اقتصاد و دارایی کشورش جهت حمایت و در […]

«مجتبی فقیهی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بورکینافاسو در دیدار با «ابوبکر ناکانابو» وزیر اقتصاد و دارایی این کشور در خصوص بررسی نقش این وزارتخانه جهت حمایت از گسترش همکاری‌های اقتصادی، فنی و تجاری دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به  گزارش ایسنا، ابوبکر ناکانابو در این ملاقات بر نقش وزارت اقتصاد و دارایی کشورش جهت حمایت و در موارد لازم ارائه تضمین های دولتی جهت انجام پروژه‌های صنعتی و معاملات دوجانبه تأکید کرد.

از مهرماه سال گذشته که نخستین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و صنعتی و فرهنگی ایران و بورکینافاسو با امضای ۹ سند همکاری به امضا رسید، زمینه های مناسبی جهت ارتقای روابط دوجانبه فراهم شده است. 

همچنین در یک سال و نیم گذشته شرکت های دولتی و بازرگانان بخش خصوصی ایران و بورکینافاسو به شناخت خوبی از ظرفیت‌های تجاری و صنعتی دوجانبه رسیده اند که در صورت حل شدن موانع بانکی، شاهد رشد چشمگیری از صادرات کالاها و خدمات فنی و مهندسی ایران به کشورهای آفریقایی خواهیم بود، امری که در بالابردن سطح اشتغال جوانان تحصیلکرده ایران و همچنین افزایش درآمد ملی نقش به سزایی ایفا می کند.

انتهای پیام‌ 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403527

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]