0

مرادمند: خداراشکر در استقلال ماندم/ حاشیه‌ها اتحاد ما را محکم‌تر کرد

  • کد خبر : 403549
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

به گزارش ایرنا، محمدحسین مرادمند پس از تمدید قرارداد خود با تیم استقلال، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که می‌توانم یک سال دیگر با پیراهن استقلال بازی کنم. یک سری مسائل در زمان قبل با باشگاه داشتم که من از استقلال خیلی ناراحت بودم اما دو ماه صبوری کردم و خیلی اذیت شدم. باز هم می‌گویم […]

به گزارش ایرنا، محمدحسین مرادمند پس از تمدید قرارداد خود با تیم استقلال، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که می‌توانم یک سال دیگر با پیراهن استقلال بازی کنم. یک سری مسائل در زمان قبل با باشگاه داشتم که من از استقلال خیلی ناراحت بودم اما دو ماه صبوری کردم و خیلی اذیت شدم. باز هم می‌گویم خداراشکر می‌کنم که در استقلال ماندم.

بازیکن تیم استقلال درباره اولین بازی تیمش در لیگ نخبگان مقابل الغرافه قطر گفت: بعد از بازی در اهواز همه بازیکنان مصمم شدند که بتوانند آن بازی را جبران کنند و خوشبختانه هم تیمی‌هایم پر قدرت تمرینات را پشت سر می‌گذارند تا بتوانیم در آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

مرادمند در خصوص حواشی به‌وجود آمده، خاطرنشان کرد: من در ۵ سالی که در استقلال حضور داشتم تجربه‌های زیادی به دست آوردم و یک نمونه آن هم این است ما می‌توانیم در روزهای سخت خودمان را نشان دهیم. خداراشکر این حاشیه‌ها توانست اتحاد ما را محکم‌تر کند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک سری حاشیه‌ها برای‌مان درست شد و هواداران هم به من بی‌احترامی کردند و بعضی‌ هم یک سری حرف‌ها را هم زدند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403549

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]