1

واکنش هافبک خبرساز پرسپولیس به صحبت‌های گاریدو؛ چرا بعد از بازی‌های پیش فصل چیزی نگفتی؟

  • کد خبر : 403567
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۱۷

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است. باتوجه به تکمیل بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند قرارداد این بازیکن را به ثبت برسانند باید نام یکی از بازیکنان خود […]

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است.

باتوجه به تکمیل بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند قرارداد این بازیکن را به ثبت برسانند باید نام یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج و نام مهری را ثبت می‌کردند. در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا بعد از توافق با سینا اسدبیگی و جدایی این هافبک ۲۷ ساله، لیست خود را خالی کند تا قرارداد مهری را به ثبت برساند.

اسدبیگی پس از اینکه در صفحه شخصی خود اعلام کرد قصد جدایی ندارد، در حاشیه‌ تمرینات پرسپولیس در این خصوص با گاریدو گفت‌وگو داشت که این مربی اعلام کرد وی را برای این فصل می‌خواهد و قرار گرفتن اسدبیگی از طرف او در لیست مازاد سرخ‌پوشان صحت ندارد.

روز گذشت گاریدو در گفت‌وگویی اعلام کرد که با توجه به شرایطی که اسدبیگی دارد کمتر به او بازی خواهد رسید و بهتر است این بازیکن تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند. حالا هافبک سرخ‌پوشان با انتشار متنی نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داده است.

واکنش هافبک خبرساز پرسپولیس به صحبت‌های گاریدو؛ چرا بعد از بازی‌های پیش فصل چیزی نگفتی؟

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]