0

ژوائو: پیشنهاد داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم؛ فردا با گاریدو حرف می‌زنم

  • کد خبر : 403757
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۴۱

به گزارش ایرنا،‌ لوکاس ژوائو بعد از امضای رسمی قرارداد خود با مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: باشگاهی که دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، برای هر بازیکنی جذابیت دارد و من اینجا هستم تا برای پرسپولیس که باشگاهی بزرگ است به میدان بروم. وی ادامه داد:‌ بازی قبلی این تیم را تماشا کردم و می‌دانم […]

به گزارش ایرنا،‌ لوکاس ژوائو بعد از امضای رسمی قرارداد خود با مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: باشگاهی که دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، برای هر بازیکنی جذابیت دارد و من اینجا هستم تا برای پرسپولیس که باشگاهی بزرگ است به میدان بروم.

وی ادامه داد:‌ بازی قبلی این تیم را تماشا کردم و می‌دانم کجا هستم. اینجا هواداران پرشوری دارد و من این فضا را دوست دارم. فردا فرصتی خواهم داشت تا با سرمربی تیم در خصوص شرایط صحبت کنم و به دنبال آن هستم تا به تیم کمک کنم. من در شرایط خوبی هستم اما باید با تیم تمرین کنم تا هماهنگ شویم.

او در باره اینکه آینده را چطور می‌بیند، گفت: از خود مطمئن هستم و امیدوارم روند کار هم خوب پیش برود. من شماره ۳۱ را انتخاب کردم و به ایران آمدم تا فصل جدیدی از فوتبالم را آغاز کنم. البته از چند تیم از جمله در پرتغال، برزیل، عربستان و چند کشور دیگر هم پیشنهاد داشتم اما به ایران آمدم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403757

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]