1

خانه ای کوچک در دل خانه ملت + تصاویر

  • کد خبر : 40492
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۸:۵۷

بنده تنها نماینده ای هستم که استیضاح را پس نمی گیرم و آقای لاریجانی نیز همیشه به نمایندگان این توصیه را می کند که اگر قاضی پور نامه ای را امضاء کرد دیگر آنرا پس نمیگیرد

شاید برایتان عجیب باشد ولی واقعی است خانه ای کوچک در خانه ملت با جمعیت زیاد ! برای خواندن یک گپ صمیمی با یک نماینده اقتصادی در مجلس با ما همراه باشید.
به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،بعد از آغاز بکار مجلس نهم چند هفته ای را به مجلس رفتم تا با نماینده های جدید آشنا شوم و در این رفت و آمدها شلوغی اتاق یکی از نماینده ها توجهم را جلب کرد و کنجکاو شدم ببینم آنجا چه خبر است .

با این ازدحام جمعیت فکر کردم درخواست مصاحبه از وی شاید خللی در کار مردم وارد کند ؛بنابراین از دفترشان شماره همراه را گرفتم و طبق هماهنگی روزی را برای مصاحبه مشخص کردم و به دفتر وی رفتم و در ادامه این مصاحبه کوتاه با آقای قاضی پور از نظرتان می گذرد:

شنیده شده شما بیشتر شب هایی که در تهران هستید را در مجلس می گذرانید؟علت این کار توضیح می دهید ؟

بیشتر نمایندگانی که در مجلس هستند یا استاد دانشگاه هستند و یا بدلیل پست ها و سمت های مدیریتی قبل از نمایندگی،با کارشناسان و دانشجو های زیادی ارتباط دارند و در کارها از آنها مشورت می گیرند ؛ولی بنده از این طیف از نمایندگان جدا هستم و تمامی طرح ها و لوایح مجلس را ساعت ها در همین اتاق وقت می گذارم و بررسی می کنم و اگر به نتیجه رسیدم قطعا به آن عمل کرده و در تصمیم خود استوار می مانم .

وقتی مسوولان اجرایی مجلس این تعداد مراجعات شما را دیدند اقدامی انجام دادند؟

در مجلس هشتم واقعا اتاق کوچکی داشتم و مردمی که کیلومترها راه را آمده بودند تا با نماینده خود ملاقات کنند به سختی می افتادند و اما حالا در مجلس نهم اتاق بزرگتری را به بنده اختصاص دادند و لازم است در همین جا از آنها تقدیر و تشکر کنم و این اتاق را با خرید یک یخچال و اجاق گاز کوچک و یک فرش دستی تجهیز کردم تا با ماندن در مجلس وقت بیشتری را به کارهای معطل مانده اختصاص دهم .

آیا این قطعیت تصمیم شما در استیضاح ها هم صدق می کند و تا به حال اتفاق افتاده که از امضای خود برای استیضاح انصراف دهید ؟

بنده تنها نماینده ای هستم که استیضاح را پس نمی گیرم و آقای لاریجانی نیز همیشه به نمایندگان این توصیه را می کند که اگر قاضی پور نامه ای را امضاء کرد دیگر آنرا پس نمیگیرد و شما هم مثل او باشید.

با توجه به شلوغی دفتر کارتان آیا اماری از تعداد مراجعات مردمی به دفترتان دارید ؟

در ارومیه نسبت به تهران خیلی بیشتر است و تنها در یک روز در ارومیه ۷۲۱ نفر مراجعه داشتم و در دفترم در شهرستان آنقدر شلوغ است که برای رفت و آمد به آن به مشکل برمی خورم  و راه پله ها از ازدحام افراد بسته می شود و در تهران هم که خودتان می بینید .

بیشتر درخواست های مردمی از شما در چه محورهایی است؟

بیشتر بحث اشتغال و مسکن است و مشکلات دانشجویان و برخی مشکلات تولید کنندگان در اولویت های بعدی درخواست ها قرار دارد.

توصیه شما به نمایندگان مجلس نهم چیست ؟

ما قسم خورده ایم که برای حفظ نظام و مملکت از هیچ کوششی دریغ نکنیم و باید در مجلس نهم در بحث نظارت با قدرت بیشتری وارد شویم و نماینده ای که سالم باشد و اگر حمایت و کمک شخص یا جریانی در نماینده شدن او تاثیر نگذاشته باشد و یا مرسوم است که می گویند اگر وامدار کسی نباشد؛از طریق این مجلس می تواند بهترین و موثرترین ناظر به نمایندگی از ملت ،کار خود را به طور صحیح انجام دهد.

به عملکرد خود در مجلس هشتم چه نمره ای را می دهید ؟

در مجلس هشتم ۲۱ سوال از وزرای مختلف داشتم و در این مجلس هم ،استارت اولین سوال از وزرا را هم بنده زدم و نمره را باید از مردمی که به من رای دادن سوال کنید .

با تشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40492

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر