1

اجلاس نم دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشت

  • کد خبر : 40525
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳

اجلاس تهران به تمام جهان ثابت کرد که ادعای انزوای ایران دروغی بیش نبوده و نیست و دشمنان انقلاب اسلامی در انزوا قرار دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری اجلاس نم در تهران، نشان از عظمت ایران در عرصه‌های بین‌المللی داشت، گفت: اجلاس غیرمتعهدها انزوای دشمنان ملت ایران را ثابت کرد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران گفت: برگزاری باشکوه اجلاس نم عظمت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی نشان داد.

وی با بیان اینکه اجلاس تهران در امنیت کامل برگزار شد، تصریح کرد: اجلاس تهران به تمام جهان ثابت کرد که ادعای انزوای ایران دروغی بیش نبوده و نیست و دشمنان انقلاب اسلامی در انزوا قرار دارند.

خاتمی گفت: اجلاس نم افق روشنی را برای ملت ایران نوید داده است و انتظار می‌رود این افق روشن در آینده موجب ارتقای ایران شود.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اجلاس شانزدهم نم در تهران برای ملت ایران غرورآفرین و برای دشمنان انقلاب اسلامی ناخوشایند بود، تصریح کرد: اجلاس نم دستاوردهای زیادی برای ملت ایران داشت که مباحث اقتصادی از جمله آن بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر