0

دختران سرخرودی به سوپر لیگ فوتبال نوجوانان کشور صعود کردند

  • کد خبر : 406036
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

فاطمه جانعلی پور، سرمربی تیم شهروند سرخرود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله یک شانزدهم و یک هشتم را با امتیاز خوبی سپری کردیم و جزو چهار تیم برتر وارد یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر کشور شدیم. وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان مازندران سهمیه […]

فاطمه جانعلی پور، سرمربی تیم شهروند سرخرود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله یک شانزدهم و یک هشتم را با امتیاز خوبی سپری کردیم و جزو چهار تیم برتر وارد یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر کشور شدیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان مازندران سهمیه سوپر لیگ کشور را کسب کردیم، عنوان کرد: بازی های این دوره از ۱۲ مهر آغاز می شود و با سپاهان، تام اصفهان و شیراز بازی خواهیم داشت، این مسابقات در اصفهان به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید کیفیت بالای مسابقات، اظهار کرد: اولین بازی با شیراز خواهیم داشت، که ۹ بازیکن ملی پوش دارد، تیم قوی است و تقریبا شرایط اش، مشابه شرایط ما است.

جانعلی پور ادامه داد: تیم ما تیم خوب و یک دستی است، اکثر بازی ها را پرگل بردیم و اولین تیمی هستیم که سهمیه سوپر لیگ نوجوانان کشور را برای مازندران کسب کرد.

وی، ۹۹ درصد بازیکنان این تیم را بومی دانست و خاطرنشان کرد: جز یک بازیکن بقیه بازیکن ها مازندرانی و از شهرهای مختلف این استان هستند.

دختران سرخرودی به سوپر لیگ فوتبال نوجوانان کشور صعود کردند

سرمربی شهروند سرخرود با تاکید اینکه باید به اسپانسرهای تیم های بانوان توجه شود، عنوان کرد: سطح بانوان مازندرانی بسیار خوب است؛ اما مشکل اسپانسر داریم، تیم نوا ۲ سال قهرمان ایران شد، اسپانسر می آید باید از طرف مسئولان استان، استاندار، فرماندار و مسئولان شهری حمایت شود، مازندران یکی از استان های فوتبالخیز است. بازیکنان ملی پوش زیادی داریم ولی به خاطر نبود اسپانسر بازیکنان مجبورند به استان های دیگر بروند مازندران که حرف اول را می زند اما متاسفانه نوا در سوپرلیگ و رودگر نوشهر در لیگ برتر هر دو انصراف دادند، شرایط اسپانسر واقعا سخت است، مسئولین باید حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همه کسانی که به تیم کمک کردند، تا بدون شکست به یک چهارم برسیم تشکر می کنم، بخصوص مدیر عامل تیم علی پروین و تمام کادر فنی و بازیکنان و همچنین از هیئت فوتبال و مسئولان شهری سرخرود تشکر می کنم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=406036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]