0

 حسین زاده: با تیم بزرگی بازی داریم اما ما ایران هستیم

  • کد خبر : 406736
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۲۰

به گزارش ایرنا، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز در گفت‌وگویی در رابطه با تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اظهار داشت: از میان بازیکنان ازبکستان، یکی دروازه‌بان آن‌ها (یوسوپوف) را می‌شناسم که دیروز مقابلش بازی کردیم و اورونوف و ماشاریپوف هم که در لیگ ایران حضور دارند. وی افزود: یک مهاجم […]

به گزارش ایرنا، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز در گفت‌وگویی در رابطه با تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اظهار داشت: از میان بازیکنان ازبکستان، یکی دروازه‌بان آن‌ها (یوسوپوف) را می‌شناسم که دیروز مقابلش بازی کردیم و اورونوف و ماشاریپوف هم که در لیگ ایران حضور دارند.

وی افزود: یک مهاجم نیز دارند که در لیگ ایتالیا بازی می‌کند ولی نام او را نمی‌دانم. ازبکستان تیم خوبی است ولی ما هم ایران هستیم.

بازیکن تراکتور در رابطه با شرایط اردوی تیم ملی فوتبال گفت: تا اینجا که همه چیز عالی بوده است. بچه‌های ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را کسب و دل مردم را شاد کنند. قطعا کادرفنی هم بهترین آنالیزها را برای این بازی انجام خواهد داد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پنج‌شنبه (۱۹ مهر) از ساعت ۱۷:۳۰ در تاشکند برگزار می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=406736

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]