4

برخی به دنبال فرصتی هستند که جنجال‌های غیر منصفانه به راه بیندازند

  • کد خبر : 40757
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

لازم است با درک خطیر بودن کار فرهنگی مراقبت بیشتر به خرج داد و با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات کارشناسی و کاربردی اصحاب ‌فن، در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام گام برداشت.

جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر و علی اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی، در این جلسه که ۱۹ شهریور برگزار شد، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه معاونت فرهنگی جزو معاونت‌های حساس و مهم وزارتخانه به شمار می‌آید افزود: «برخی به دنبال فرصتی  هستند که جنجال‌های غیر منصفانه علیه این معاونت به راه بیندازند. بنابراین نباید بهانه دست این داد و لازم است با درک خطیر بودن کار فرهنگی مراقبت بیشتر به خرج داد و با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات کارشناسی و کاربردی اصحاب ‌فن، در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام گام برداشت.»

قدردانی وزیر از زحمات بهمن درّی
حسینی در ادامه از کارهای گسترده صورت گرفته درمعاونت امورفرهنگی در دوران مسئولیت آقای بهمن درّی قدردانی کرد و گفت: «علاقمند به رفتن ایشان از معاونت نبودیم اما شرایط اقتضاء می‌کرد که شاهد تحول در این معاونت باشیم.»

وزیر ارشاد گفت: «بنده در حسن‌نیت آقای درّی شکی ندارم و می‌دانم ایشان زحمات زیادی هم کشیدند. امیدوارم در دوره جدید با هم فکری و همکاری بیشتر مدیران و ارتباط گسترده تر با صاحبان فکر و اندیشه شاهد وضع بهتری باشیم.»

قیمت کاغذ در کشور واقعی نیست
وزیر ارشاد در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: «اگرچه وظیفه اصلی در کنترل قیمت کاغذ در کشور بر عهده وزارت صنعت ‍، معدن تجارت است، اما این بدان معنا نیست که ما پیگیری نکنیم.»

حسینی با تأکید بر برگزاری جلسات اجرایی برای حل مشکلات کاغذ افزود: «کارشناسان این حوزه باید نظرات کاربردی خود را برای کنترل قیمت کاغذ در کشور و کوتاه‌کردن دست سودجویان و دلالان ارائه کنند. ما هم تلاش خواهیم کرد این موضوع به مسیر واقعی خود برگرددو با توجه بر تاکید رئیس جمهور به آقای دکتر غضنفری و دکتر بهمنی امیدواریم مشکل کاغذ بر طرف شود.»

بررسی نقاط ضعف و قوت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بر دوستی و الفت در مجموعه معاونت تأکید کرد و گفت: «از نیروهای متعهد و دلسوز معاونت در تحقق اهداف و اجرای برنامه پیش از گذشته استفاده کنیم.»

وی همچنین از مجموعه مدیران معاونت خواست تا با بازنگری در کارهای معاونت و بررسی نقاط ضعف و قوت نسبت به روان شدن امور در معاونت اقدام کنند.

همچنین در این جلسه علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی گزارشی مبسوط از فعالیت‌های صورت گرفته و مسائل و مشکلات مالی معاونت و همچنین برنامه‌های آتی معاونت امورفرهنگی ارائه کرد.

در این جلسه رضوانی (مشاور اجرایی معاونت)، وصفی (مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی)، اللهیاری ( مدیرکل امور کتاب)، امیدی (مدیرکل برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی)، خواجوند ( نماینده معاونت در توزیع و خرید کتاب)، افراش (سرپرست دفتر امور چاپ)، جعفری (مدیر روابط عمومی معاونت)، شعبانی (مسئول واحد امور قراردادها)، وزیری (مدیر امور مالی)، شجاعی صائین ( مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب)، حسنی (مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی)، بشردوست (مدیر حراست معاونت)، علیان (مسئول پیگیری دفتر معاونت) حضور داشتند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر