2

ورزشکاری که بخاطر ترس‌ از پیری خودکشی کرد+تصویر

  • کد خبر : 41070
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳

وینچنزو کولو پیرمرد ۱۰۱ ساله که تا سن ۹۵ سالگی در رقابت های مختلف دویده بود و ایتالیایی ها به او لقب” بابا بزرگ دونده” داده بودند

افق(ofoghnews.ir): وینچنزو کولو پیرمرد ۱۰۱ ساله ایتالیایی ملقب” بابا بزرگ دونده” از ترس پیر شدن و ناتوانی با شلیک گلوله ای به سرش خودکشی کرد.

جام جم آنلاین به نقل از لوپروگره نوشت؛ وینچنزو کولو پیرمرد ۱۰۱ ساله که تا سن ۹۵ سالگی در رقابت های مختلف دویده بود و ایتالیایی ها به او لقب” بابا بزرگ دونده” داده بودند از بیم ناتوانی و از دست دادن قوایش در کلیسای شهر میلان با شلیک گلوله ای به سرش خودکشی کرد.

کشیش کلیسای سانتا ماریا ناشنته شهر میلان در کنار جسد وینچنزو کارت هویت، کاغذی که روی آن شماره موبایل پسرش را نوشته بود و نامه هایی خطاب به اعضای خانواده اش برای پوزش از تصمیمش را پیدا کرد.

وینچنزو ورزش را از سال ۱۹۲۹ در زمان دانشجویی آغاز کرده و دارای چندین رکورد ملی و جهانی بود. پس از بازنشستگی علاقه او به ورزش دو و میدانی بیشتر شد. او در سن ۸۹ سالگی مسافت ۱۰۰ متر را در ۱۶ ثانیه دویده و در ۹۲ سالگی در یک رقابت سالمندان رکورد جهانی پرش طول را بر جا گذاشته بود.

وینچنزو در سن ۹۵ سالگی ناگزیر شد  به دوران ورزشی اش خاتمه دهد. از آن پس اندک اندک دچار افسردگی شده و زندگی اش شکل دیگری را یافت. به عقیده وینچنزو ، زندگی بدون امکان دویدن ارزش زنده ماندن نداشت. مترجم: بهرام افتخاری.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41070

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر