0

پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روزخبرنگار

  • کد خبر : 41322
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۵

مهندس نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درپیامی به مناسبت روزخبرنگار،این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت .

دراین پیام آمده است ، تولید اطلاعات درجامعه کنونی ایران ، مهمترین زیر ساخت تصمیم سازی های هوشمندانه و نظارت مستمر برنحوه اجرای آنها است ، بدین ترتیب نشر اطلاعات ، چراغ پرفروغی است که دراه درست بالندگی و پیشرفت روشنی می بخشد .

 

 وی از رسانه ها خواست ضمن هدایت افکار و تامین مصالح عمومی در مورد اهمیت تولید ملی و حمایت از آن به تبیین موضوعات مربوط به صنعت بپردازند .

 

 درقسمتی دیگراز این پیام آمده است ، امروزه در عصری که به حق به نام ارتباطات نام گذاری شده است،رشد و توسعه جوامع مستلزم حضور مسوولانه خبرنگاران درعرصه آگاهی رسانی به مردم است .آنان علاوه بر ایجاد جریان سالم گردش اطلاعات در درون جامعه ، می توانند با کارکرد شایسته شان در راستای شکوفایی و اعتلای جامعه ایفای نقش نمایند.

 

آنان که مساعی شان، همواره بر این اصل استوار بوده که با پاکی و صداقت در گفتار و رفتار ؛ و تعهد، صراحت و شجاعت در همه زمینه ها گام برداشته و درجایگاه انتقاد، منصفانه عمل نموده و امانت داری را که از اصول اجتناب ناپذیر این حرفه است، رعایت نمایند.

 

 گرامیداشت مقام و منزلت خبرنگاران که نقش مهم و اساسی در راستای ارتقاء و پیوستگی های فکری، فرهنگی و همدلی جامعه دارند، فرصت مغتنمی است تا در تقارن این روزفرخنده با بهترین روزهای خداوند یعنی ایام پربرکت ماه مبارک رمضان، روز خبرنگار را بر تمام دست اندرکاران و پیشگامان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک عرض نمایم.

 

برای تمام خبرنگارانی که با رعایت اخلاق حرفه ای ولحاظ مصالح و منافع ملی ، سخت کوشانه در جهت تنویر افکار عمومی و انعکاس صحیح ، جامع و درست رویدادها، به منظور تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاریگرمسوولان هستند سعادت و سربلندی مسالت می نمایم .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]