3

غنی‌زاده سرپرست سازمان ملی بهره‌وری ایران شد

  • کد خبر : 41523
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۸

سازمان ملی بهره‌وری ایران وظیفه حاکمیتی برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری و نظارت بر برنامه‌های جامع بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی دارد.

افق(ofoghnews.ir): رئیس سابق سازمان بهره‌وری گفت: غنی‌زاده به جای رضائیان سرپرست سازمان ملی بهره‌وری ایران شد.

علی رضائیان رئیس سابق سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: با انتصاب اینجانب به ریاست دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، آقای غنی‌زاده معاون سازمان ملی بهره‌وری ایران به عنوان سرپرست سازمان ملی بهره‌وری ایران منصوب شد.

سازمان ملی بهره‌وری ایران از حدود ۲ سال پیش با رفتن آقای محسن میرزایی و انتصاب علی رضائیان، از «مرکز» به «سازمان» ارتقاء یافت که زیر نظر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور فعالیت می‌کند.

سازمان ملی بهره‌وری ایران وظیفه حاکمیتی برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری و نظارت بر برنامه‌های جامع بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی دارد.

همچنین طبق قانون، ۳ درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به شرطی اختصاص می‌یابد که برنامه افزایش بهره‌وری آنها تدوین و محقق شود.

علی رضائیان متولد ۱۳۲۰ میگون از توابع تهران است که دارای رتبه استاد تمامی مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

رضائیان نویسنده ۱۷ جلد کتاب درسی دانشگاهی در رشته مدیریت است.

رضائیان به صورت ماموریتی از دانشگاه شهید بهشتی به مدت ۱۱ به عنوان رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ۱۲ سال رئیس دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) و همچنین به مدت حدود ۲ سال رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران انجام وظیفه کرد و هم اکنون از اواخر مرداد ۹۱ به عنوان رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی مشغول به کار شده است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر