3

در گفتگوی با افق: هاشمی مراقب باشد با محبت پدرانه سرش کلاه نرود

  • کد خبر : 41847
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای به هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی مراقب باشد تا در موضع ‌گیری‌‌هایش مهر و محبت پدرانه باعث نشود سرش کلاه برود.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق، با اشاره به تاخیر دستگاه قضایی در بررسی پرونده فرزندان هاشمی یادآور شد: بنده معتقدم که دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده فرزندان هاشمی کوتاهی نداشته و بنابه دلایلی خاص، رسیدگی به این پرونده‌ها طولانی و زمان بر شده است.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه؛ البته  افکار عمومی تاکید دارند که دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده فائزه و مهدی هاشمی کوتاهی کرده و با تاخیر سه ساله وارد عمل شده است اظهار داشت که قوه قضاییه باید بدون هیچ گونه اغماض و کوتاهی و ملاحظات خاص درباره رسیدگی به پرونده آقازاده‌ها نسبت به افراد عادی، زودتر از این وارد عمل می شد و ملاک رسیدگی به پرونده را شان خانوادگی افراد قرار نمی داد.
نماینده مردم بم در خانه ملت بیان داشت که دستگاه قضایی و مسئول پرونده فرزندان هاشمی در صورت اعمال ملاحظاتی خاص برای تاخیر رسیدگی به پرونده این آقازاده ها باید به افکار عمومی پاسخ‌گو باشند و درباره دلایل آن تاخیر، روشنگری و شفاف‌سازی کنند.
غضنفرآبادی ضمن توصیه‌ای به فرزندان هاشمی رفسنجانی گفت: فرزندان هاشمی با عملکرد خود اجازه ندهند آبروی کسی که برای این نظام زحمت زیادی کشیده است از بین برود.
وی افزود: البته درگذشته نه چندان دور، فرزندان هاشمی به دلیل عملکردشان، وی را مجبور به موضع‌گیری‌های خاصی کرده اند که به هیچ وجه به نفع هاشمی رفسنجانی و خاندان وی نبوده است.
این نماینده مجلس نهم یادآور شد: هاشمی رفسنجانی به دلیل اظهارات خاص و حمایت از فرزندانش، پست‌های مهم و کلیدی خود در ریاست مجلس خبرگان رهبری و امامت نمازجمعه تهران را از دست داد.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه هاشمی کسی بود که در برابر تهدیدات دشمنان مانعی بزرگ به حساب می آمد، گفت: متاسفانه به واسطه موضع‌گیری‌هایی که هاشمی داشته است، دشمن دیگر حسابی روی وی باز نمی کند و البته وی تهدیدی برای آنها محسوب نمی شود.
غضنفرآبادی در توصیه‌ای به هاشمی رفسنجانی گفت که مراقب باشد تا در موضع ‌گیری ‌هایش مهر و محبت پدرانه باعث نشود سرش کلاه برود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر