1

خیابانی که یک شبه پاساژ شد + تصاویر

  • کد خبر : 41874
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۱

افزایش ترافیک خیابان فدائیان اسلام و کمبود پارکینگ اتوبوس های خطی شوش -ورامین تنها بخشی از مشکلات احداث این پاساژ در جنوب شهر تهران می باشد.

افزایش ترافیک خیابان فدائیان اسلام و کمبود پارکینگ اتوبوس های خطی شوش -ورامین تنها بخشی از مشکلات احداث این پاساژ در جنوب شهر تهران می باشد.

بعد از تخریب یک مجموعه فرهنگی به نام سینما شباهنگ و در پی آن شروع به کار ساخت سیتی سنتر در یکی از جنوبی ترین نقاط پایتخت یعنی میدان شوش ، شهرداری تهران به تازگی ساخت پروژه ای را کلید زده که در نوع خود جالب است.

نقشه محل احداث پاساژ که قبلا خیابان بوده است

همانطور که در نقشه بالا می بینید خیابانی که خیایان صابونیان و فدائیان اسلام را به هم متصل میکرد چند ماهی است که پاساژی تجاری جای آن را پر کرده و دیگر خبری از آن خیابان شلوغ و پر رفت و آمد نیست .

نمای بیرونی پاساژ در خیابان فدائیان اسلام

نمای بیرونی این پاساژ دهها میلیارد تومانی را مشاهده می نمائید که تا الان ده طبقه آن پیشرفت فیزیکی داشته و معلوم نیست که چند طبقه دیگر بر روی آن ساخته خواهد شد و پیگیری ها خبرنگار ما برای پی بردن به این موضوع هم به جایی نرسید ، بدلیل اینکه نگهبانان این ساختمان با دیدن عکاس ،تابلوی مشخصات ساختمان را برداشتند.

ایجاد ترافیک با ساخت پاساژ

نکته قابل تامل اینکه این خیابان قبل از پاساژ شدن کاربردهای فراوانی داشت ، از یک طرف ماشین های عبوری از خیابان صابونیان را فبلا رسیدن به میدان شوش به خیابان فدائیان اسلام متصل می کرد و از طرف دیگر پارکینگ ماشین های عمومی تهران به ورامین بود که با حذف این خیابان بیش از پیش به ترافیک این خیابان فدائیان اسلام افزوده و مسافران بیشمار این خط دچار سرگردانی شدند و هر روز با خطرات زیادی دست و پنجه نرم می کنند ، بدلیل اینکه پارکینگ به کنار خیابان منتقل شده و سرعت بیش از حد ماشین ها بعد از رهایی از ترافیک میدان شوش خطراتی را برای کودکان و زنان در حال عبور از این خیابان رقم زده است .

‌سردرگمی مردم و راننده های خط شوش -ورامین

این نکته را به مسئولان شهری تهران یادآور می شویم که خیابان فدائیان اسلامی که در طرح تفضیلی تهران با کاربری تجاری و اداری مصوب شده ، مشکلات فراوانی دارد و شورای شهر تهران باید با ورود در این مسئله از ساخت و سازهای بی هدف پیرامون این خیابان جلوگیری کند.

میدان شوش تهران که بعد از انتقال میدان میوه و تره بار از این میدان رنگ و رویی به خود گرفته بود در سال های اخیر که به مرکز خرید جهیزیه تبدیل شده است و متاسفانه در این سال ها هیچ نظارتی بر ساخت و سازهای اطراف این میدان انجام نشده و به عبارت دیگر چشم پوشی مسئولان شهری از درآمد صدها میلیاردی از فروش تراکم تجاری در این خیابان بسیار سخت بوده و این درآمدزایی پردردسر همچنان بر مشکلات این میدان پر تردد افزوده است .

جا دارد شورای شهر تهران با ورود به این ساخت و سازهای غیر اصولی و در خیابان ها و معبر های بسیاری باریک و کوچه های اطراف میدان شوش از حق مردم دفاع و آرامش را به این منطقه از جنوب تهران بازگرداند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41874

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر