2

فدراسیونی که با استعفای آخرین سرپرست خود بلاتکلیف ماند

  • کد خبر : 45668
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

گزینه جدید فدراسیون کشتی برای سرپرستی هیات کشتی استان تهران در فاصله چند روز پس از اعلام خبر انتصابش بنا به دلایلی رد صلاحیت شد تا بدین ترتیب امضای حکم حجت اله خطیب هنوز خشک نشده، باطل شود!

هیات کشتی استان تهران مدتهاست که با فراز و نشیب های فراوانی روبروست و در حالیکه این استان به دلیل وجود امکانات و پتانسیل بالای کشتی گیر و مربی سازنده، جزو استانهای برتر کشور است، همچنان به دلیل سوء مدیریت و مشکلات مالی روزهای بدی را سپری می کند.

اواخر سال گذشته بود که علی اکبر نژاد به عنوان یکی از چهره های عنوان دار و تحصیلکرده ورزش کشورمان، سکان هدایت و سرپرستی هیات کشتی استان تهران را در دست گرفت تا شاید به نوعی منجی کشتی پایتخت باشد.

وی از همان ابتدا با مشکلات مالی و عدم حمایت کافی از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان روبرو شد، اما به هر شکل ممکن توانست مدتی با تکیه بر اعتبار و تعامل خود با برخی مسئولان ورزش، چرخ کشتی تهران را به گردش درآورد. متاسفانه علی اکبر نژاد نیز در نیمه راه به سرنوشت بسیاری از روسای قبلی دچار شد و با استعفا از این سمت، رفتن را بر ماندن ترجیح داد.

جالب است بدانید استعفای علی اکبر نژاد در حالی رخ داد که فدراسیون کشتی نیز هر هفته با کناره گیری سریالی یکی از مسئولان اجرایی و باتجربه خود روبرو بود و حلقه همکاران حجت اله خطیب هر لحظه تنگ تر و تنگ تر می شد.

به هر حال کشتی تهران دوباره با استعفای آخرین سرپرست خود بلاتکلیف ماند تا جائیکه متولیان ورزش استان و سرپرست فدراسیون کشتی به خود آمدند و به فکر معرفی فرد جدیدی در این سمت افتادند. غافل از اینکه تصمیم جدید نه تنها گره کور حواشی و مشکلات فدراسیون کشتی را باز نمی کند، بلکه آنرا کورتر هم خواهد کرد!

بدین ترتیب نام عبدالله عزیزی یکی از چهره های سرشناس و باتجربه کشتی کردستان مطرح و وی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به حجت اله خطیب پیشنهاد شد تا در صورت موافقت فدراسیون کشتی، عزیزی سکان دار هیات کشتی تهران شود. خطیب هم همچون روال قبلی، تصمیم نهایی را متاثر از برخی مشاوران پشت پرده خود اتخاذ کرد و با امضای حکم سرپرستی عبدالله عزیزی او را به سمت متولی کشتی پایتخت منصوب کرد.

امضای حکم مذکور توسط حجت اله خطیب هنوز خشک نشده بود که مسئولان نظارتی وزارت ورزش فورا وارد عمل شدند و بلافاصله بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده با انتصاب عبدالله عزیزی به عنوان سرپرست هیات کشتی استان تهران مخالفت کردند. حال سوال اینجاست که چرا متولیان ورزش استان تهران و حتی خطیب و مشاوران پیدا و پنهانش، قبل از معرفی گزینه مورد نظرشان، تحقیق و بررسی مختصری پیرامون این تصمیم انجام ندادند؟

سرپرست موقت فدراسیون کشتی با این تصمیم غیر اصولی و متاثر از نظر دیگران، نه تنها برای چندمین بار نشان داد که با بسیاری از اتفاقات کشتی بیگانه است، بلکه اعتبار و سابقه یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان را نیز زیر سوال برد. عزیزی سالها به عنوان رئیس هیات کشتی استان کردستان، زحمات زیادی برای کشتی این و مرز و بوم کشیده و به واقع انصاف نبود که اینگونه با او رفتار می شد.

با این اتفاق حضور عبدالله عزیزی هم به عنوان سرپرست هیات کشتی تهران همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد تا بدین ترتیب کشتی پایتخت نیز همچنان در بلاتکلیفی و کما قرار داشته باشد.

قبل از این نیز محمد علی صنعتکاران عضو هیات رئیسه و نایب رئیس فدراسیون، اسدالله رضایی مشاور اجرایی فدراسیون، مهدی خالدی رئیس کمیته امور بین الملل، عبدالرسول ممتازان رئیس هیات کشتی استان خوزستان، علی اکبر نژاد رئیس هیات کشتی تهران و همچنین عزیزاله اطاعتی نایب رئیس انستیتو کشتی بنا بر دلایلی از سمت های خود استعفا کرده بودند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=45668

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر