4

امیر قلعه نوعی:من قبول دارم تیم ملی با نشاط بازی نمی کند

  • کد خبر : 46003
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸

سرمربی تیم استقلال گفت:وقتی تیم ملی به جام جهانی رفت،کی روش زحمت می کشد و تیم ملی هم قشنگ بازی می کند.

امیر قلعه نوعی در حاشیه تمرین روز شنبه استقلال درباره وضعیت تیم اظهار داشت:با توجه به تعطیلی مسابقات ما برنامه هایمان را فازبندی کردیم.در فاز اول بحث آمادگی جسمانی و مقداری کارهای قدرتی بود که انجام شد.در هفته دوم،تمرینات یک جلسه شد و وارد شرایط بازی شدیم.روز یکشنبه هم یک بازی دوستانه خواهیم داشت و از سرهنگ یاوری و مجموعه فجر که پذیرفتند با استقلال بازی داشته باشند سپاسگزارم.
در مجموع شرایط استقلال بد نیست،ایده آل نیست.بد هم نیست.

وی درباره اینکه همه بازیکنان استقلل پول گرفته اند عنوان کرد:جا دارد از هیات مدیره وشخص فتح اله زاده تشکر کنم.وقتی کار دست خود ایشان افتاد ،قراردادها امضا شد و هماهنگی خوبی بین ایشان و هیئت مدیره وجود دارد.هیات مدیره هم تلاش کرد.
سرمربی استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری و فابیو جان واریو گفت:جباری از فردا می آید.جان واریو هم در برزیل دچار آسیب دیدگی زانو شده است.

وی درباره بازگشت علی نظری جویباری به استقلال اظهار داشت:ایشان از سرمایه های باشگاه استقلال هستند.همانطور که فرهاد مجیدی در بخش بازیکن سرمایه است،نظری در بحث مدیریت سرمایه است.او از دوستان قدیمی ماست و همه باید کمک کنیم.جا دارد اینجا از زحمات علی امیری هم تشکر کنم که در پیش فصل و طول فصل به ما کمک کرد.بحث معاونین فتح اله زاده خیلی هماهنگ هستند و امیر عرب ،شاه حسینی و سایرین مجموعه همدلی را تشکیل داده اند که امیدوارم به تیم هم تزریق شود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری گفت:او طی یک هفته گذشته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین فرم سازی در زمین چمن را داشته است و به تیم هم اضافه خواهد شد.روند بهبود جباری با تلاش هایی که انجام شد،سریع است.

قلعه نوعی درباره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان عنوان کرد:قبل از این بحث ،اجازه بدهید یک تبریک ویژه به پهلوانان جوان داشته باشیم .تیم جوانان ایران و سرمربی این تیم ،اکبر محمدی خوب کار کرده است.هم به دوستی و هم به محمدی موفقیت هایشان را تبریک می گویم.وقتی در کمیته فنی فدراسیون بودم،این ها بد نتیجه گرفته بودند اما من از آنها حمایت کردم و خوشحالم نتیجه آن حمایت را می بینم.امیدوارم تیم جوانان هم جهانی شود.

وی افزود:بازی ازبکستان شرایط خاص خودش را دارد.نیاز داریم همان وحدت و همدلی را دوباره ایجاد کنیم.از رسانه ملی تا بر و بچه های خوب مطبوعات و مردم.اینکه می گویند مردم یار دوازدهم هستند،به نظرم درست نیست و آنها پس از خدا و اهل بیت،یار اول تیم ملی هستند.به هر حال فضا خوب است و این آرامش باعث می شود راحت تر کار کرد.

قلعه نوعی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم ملی زیبا بازی نمی کند گفت:به هر حال حضور در جام جهانی مایه افتخار است.پس از المپیک خیلی ها علیه فوتبال جبهه گرفتند اما نوجوانان جهانی شدند و امیدوارم جوانان هم همین روند را طی کنند.من قبول دارم تیم ملی با نشاط بازی نمی کند اما شانس حضور در جام جهانی را داریم.حقمان در دو بازی که بردیم برد نبود اما بد دعای خیر مردم پیروز شدیم. وقتی تیم ملی به جام جهانی رفت،کی روش زحمت می کشد و تیم ملی هم قشنگ بازی می کند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر