2

زنی که بخاطر مصادره خانه اش دست به خودکشی زد

  • کد خبر : 46008
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷

وقتی پس از چند بار زنگ زدن و ضربه زدن به درب منزل این زن جوابی شنیده نشد یک قفل‌ساز در را باز کرد و وی را در حالی که برای پرش از بالکن روی یک صندلی ایستاده بود پیدا کرد.

افق(ofoghnews.ir) یک زن اسپانیایی که به علت ناتوانی در پرداخت اقساط وام مسکن، خانه‌اش در آستانه مصادره قرار داشت دست به خودکشی زده است.

آمایا اگانای ۵۳ ساله روز جمعه (۱۹ آبان) همزمان با ورود مامور کمیسیون قضایی یک دادگاه محلی به آپارتمان محل سکونت وی برای مصادره خانه‌اش، خود را از بالکن طبقه چهارم به بیرون پرتاب کرد.

به گزارش روزنامه اسپانیایی ال پائیس، وقتی پس از چند بار زنگ زدن و ضربه زدن به درب منزل این زن جوابی شنیده نشد یک قفل‌ساز در را باز کرد و وی را در حالی که برای پرش از بالکن روی یک صندلی ایستاده بود پیدا کرد.

تلاش امدادگران برای نجات جان این زن اسپانیایی بی‌نتیجه بود. اگانا از اعضای سابق شورای شهرداری و حزب سوسیالیست مارینو راخوی، نخست وزیر اسپانیا بود.

در چند هفته اخیر این دومین بار است که اسپانیا شاهد وقوع چنین حادثه‌ای است. خوزه میگوئل دومینگوی ۵۳ ساله ۲۵ اکتبر درست قبل از این‌که آپارتمانش مصادره شود خود را در حیاط ساختمان محل سکونتش در شهر گرانادا به دار آویخت.

اقتصاد اسپانیا تحت تاثیر رکود مالی جهانی در نیمه دوم سال ۲۰۰۸ میلادی با رکود مواجه شد که در نتیجه آن چند میلیون فرصت شغلی نیز از بین رفت.

آمار و ارقام جدیدی که ۲۶ اکتبر از سوی «مرکز آمار ملی اسپانیا» منتشر شد نشان داد میزان بی‌کاری در این کشور در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ به ۲۵.۰۲ درصد افزایش یافته است. این رقم در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۲۴.۶۳ درصد بود.

اعتراض‌ها بر ضد تدابیر ریاضتی دولت اسپانیا و اصلاحات نیروی کار رو به افزایش است؛ اصلاحاتی که در بحبوحه بحران اقتصادی بیش‌ترین ضربه را به طبقه متوسط و کارگر وارد کرده است.

با این وجود دولت اسپانیا ضمن پافشاری بر موضع خود می‌گوید برای عبور از بحران مالی نیازمند اجرای تدابیر ریاضتی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46008

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر