3

نماز اول وقت چه کارها می کند+تصویر

  • کد خبر : 46096
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸

بعد از اعلام وضعیت اضطراری توسط خلبان، این هواپیما توسط جت های نیروی هوایی ارتش آمریکا اسکورت شد و در فرودگاه بین المللی “دالس” واشنگتن به زمین نشست. به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که روز گذشته پرواز شماره ۶۶۲ شرکت هواپیمایی یونایتد آمریکا که از شهر […]

بعد از اعلام وضعیت اضطراری توسط خلبان، این هواپیما توسط جت های نیروی هوایی ارتش آمریکا اسکورت شد و در فرودگاه بین المللی “دالس” واشنگتن به زمین نشست.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ایالات متحده آمریکا حاکی از آن است که روز گذشته پرواز شماره ۶۶۲ شرکت هواپیمایی یونایتد آمریکا که از شهر “دنور” در ایالت “کلرادو” عازم واشنگتن بود،  بدنبال اعلام وضعیت اضطراری در فرودگاهی در حومه واشنگتن به زمین نشست.

علت به زمین نشستن این هواپیما، نماز اول وقت یک مسافر مسلمان بود. در واقع پس از اینکه اذان به پایان رسید، مسافر مسلمان از جای خود بلند شد و در کنار صندلی اش شروع کرد به نماز خواندن.

مهمانداران هم که دیدند این مسافر مسلمان به دستورات و راهنمایی های مهمانداران برای نشستن به هنگام فرود توجه نکرد، تصمیم گرفتند به برج مراقبت اعلام وضعیت اضطراری کنند.

گفته می شود بعد از اعلام وضعیت اضطراری توسط خلبان، این هواپیما توسط جت های نیروی هوایی ارتش آمریکا اسکورت شد و در فرودگاه بین المللی “دالس” واشنگتن به زمین نشست.

پس از فرود هوایپما در فرودگاه، نیروهای پلیس فرودگاه “دالس” مسافر مسلمان را بازداشت کرده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46096

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر