1

جنایات بی شرمانه+تصاویر

  • کد خبر : 46116
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲

اگر انگیزه این سرباز در جهت اهداف متعالی باشد، قطعا غارت منازل مردم و دزدیدن تمام سرمایه یک خانواده فقیر روستایی و آتش کشیدن سکونتگاه ایشان در آن جایی نخواهد داشت.

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به قلم “رابرت فیسک” از تکرار فجایعی که در زمان حمله امریکا و متحدانش در سال۲۰۰۳ به عراق در مورد آثار باستانی این کشور رخ داد در سوریه خبر داد و نوشت که عتیقه های سوری در بازارهای ترکیه و اردن به فروش می رسند.

فجایعی که امروز بدست نیروهای القاعده در سوریه آفریده می شود هرگز میانه ای با مبارزه و تلاش برای آزادی و دموکراسی یعنی آنچه که برخی کشورهای غربی، ترکیه و سران مرتجع عرب جلوه می دهند، ندارد.

زنان و مال شما به اذن خدا بر ما حلال هستند!

برخی از این گروه ها بی شرمی را تا جایی رسانده اند که تصرف اموال مردم سوریه و همچنین تجاوز به نوامیس ایشان را حق خود دانسته و آن را بر روی در و دیوار مناطق تحت تسلط خود جار می زنند.

به گفته شاهدان عینی، تروریست ها که معجونی از گروه های مختلف القاعده در سراسر منطقه هستند، پس از تصرف بخش هایی از شهر بزرگ حلب که به مدد سلاح های اهدایی برخی سران دیکتاتور عرب و ترکیه محقق شد، روی در و دیوار برخی محلات اینگونه نوشته اند: “زنان شما بر ما حلال هستند. اموال شما بر مال حلال است. به اذن خدا (و اجازه فلان مفتی وهابی)”

البته آنان اکنون ثابت کرده اند که نه تنها زنان و اموال سوری ها که حتی جان مردم و سرمایه های ملی و تمدنی این کشور هم بر تروریست ها حلالِ حلال است!

تخریب آثار تاریخی و منازل مردم

کدام فرد آزادی طلب حاضر است برای دستیابی به اهداف خود به تخریب و غارت منازل مردم و سرقت و نابودی آثار ملی و باستانی کشورش بپردازد. با کنار هم قرار دادن غارت آثار باستانی عراق در زمان حمله نیروهای فرامنطقه ای به این کشور در سال ۲۰۰۳ و تکرار همین فجایع در درگیری های یک سال گذشته در سوریه به نظر می رسد که عناصری فعال در منطقه با زمینه سازی قدرت های خارجی به دنبال ضربه اساسی به موقعیت تاریخی و جایگاه ملل منطقه هستند.

 

 

ورود تروریست ها به منازل مردم بی دفاع سوریه

برای تروریست ها که قریب به اتفاق غیر سوری اند، اهمیتی ندارد که میدان جنگ عراق، افغانستان، سوریه و یا هر کشور دیگری باشد ماموریت تعریف شده برای این آنان تخریب به منظور سرنگون کردن دولت مستقل حاکم و زمینه چینی برای وابستگی دولت مدنظر آینده است.

تخریب بازار تاریخی و زیبای حلب که از سوی نیروهای تروریست سوری به یک مخروبه تبدیل شد، بخشی از همین پروژه است که حتی صدای یونسکو را هم در آورد.

 

 

تروریست ها اهمیتی به آرا مردم این کشور نمی دهند و تنها به دنبال ایجاد یک جریان افراطی قومی هستند که ریشه آن را می توان در تفکرات رهبران القاعده جستجو کرد.

چه انگیزه ای می تواند تروریست های القاعده را به سوریه کشانده و آنها را بر آن دارد تا در جایی دور از قوم و قبیله خود برای تحقق اهداف رهبران این گروه بجنگند؟

دستگاه‌های شناسایی معادن آهن و آثار باستانی و عتیقه کشف شده از تروریست های سوریه

اگر انگیزه این سرباز در جهت اهداف متعالی باشد، قطعا غارت منازل مردم و دزدیدن تمام سرمایه یک خانواده فقیر روستایی و آتش کشیدن سکونتگاه ایشان در آن جایی نخواهد داشت. آنچه که امروز سربازان القاعده را به سوریه را کشانده چراغ سبزی است که از جانب رهبران واقعی این گروهک یعنی آمریکا برای غارت و نابودی سرمایه مردم و کشور سوریه به آنها داده نشان شده است. در کنار این حقوق چند هزار دلاری وعده داده شده از سوی سران عرب و کشورهای غربی پای چنین تروریست هایی با جنایت پیشه ای را به این کشور کشانده است.

جنایات بی شرمانه

بارها شورشیان سوری در خاطرات و مصاحبه ها به جنایاتی اعتراف کردند که نشان دهنده اوج بی قیدی شخصیتی و موید آن است که این افراد هیچ ارزشی برای جان مردم سوریه قائل نیستند و هدفی جز کشتار و نابودی ندارند.

چندی پیش یک تک تیرانداز القاعده پس از آنکه در دام ارتش سوریه افتاد، اعتراف کرد که تنها در روز پیش از دستگیری ۲ نفر را با سلاحش هدف قرار داده و به “جرم حمایت از دولت” کشته است.

وی در پاسخ به اینکه چگونه از آن فاصله دور فهمیده است که این ۲ شهروند عادی حامی دولت بوده اند، در سخنانی تامل برانگیز گفت، هر کسی در این شهر تردد کند موافق دولت است!

جنگ فرسایشی

بزرگترین ماموریت شوریان سوری ایجاد جنگ فرسایشی و متوجه کردن قدرت های بزرگ و مجامع بین المللی برای تخریب چهره بین المللی بشار اسد بود.

این امر با استفاده از گروه های مخالفی که تنها مبارزه غیر مسلحانه را در دستور کار قرار داده بودند محقق نمی شد. با ورود کشورهای غربی و بعضی کشورهای مرتجع عربی روند تحولات به سمتی سوق داده شد که گروه های همسو با القاعده به عنوان مخالفان واقعی اسد شناسانده شده و زمینه ایجاد جنگ فرسایشی و کشتار طولانی مدت با ماهیت قومی و مذهبی دامن زده شود.

جهان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46116

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر