1

حجاب برای مهمانداران زن مصری در پروازهای هوایی آزاد شد

  • کد خبر : 46329
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

نائب رئیس شرکت هواپیمایی مصر (مصر للطیران ـ egyptair) اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ما اجازه استفاده از حجاب اسلامی را برای مهمانداران زن این شرکت در پروازهای هوایی به کشورهای عربی صادر کرده است.

نائب رئیس شرکت “مصر للطیران” مصر گفت: شرکت “مصر للطیران” برای مهمانداران زن این شرکت رعایت حجاب اسلامی را در پروازهای هوایی به کشورهای عربی اجازه داده است.

خبرگزاری فارس: حجاب برای مهمانداران زن مصری آزاد شد

«عبدالعزیز فاضل» با بیان اینکه این شرکت مصمم است تا شکل جدیدی از حجاب اسلامی و  متناسب ارائه کند، افزود: حجاب بر عملکرد مهمانداران تأثیر نخواهد گذاشت و امری اختیاری است.

چندی پیش نیز «فاطمه نبیل» به عنوان نخستین مجری محجبه شبکه دولتی مصر با حجاب اسلامی، انقلابی در ممنوعیت حضور مجریان با حجاب در تلویزیون ایجاد کرد.

در حالی که اکثریت زنان مصری محجبه هستند حکومت حسنی مبارک حد و مرزی در رعایت حجاب برای حضور زنان در اماکن عمومی و شرکت هواپیمایی ملی تعیین کرده بود.

خاطر نشان می‌شود شرکت “مصر للطیران” در گذشته، اجازه داشتن حجاب برای مهمانداران زن در پروازهای هوایی به مقصد “جده” و “مدینه” را داده بود و اکنون این اجازه را به کشورهای عربی دیگر نیز توسعه داده است.

ابنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46329

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]