2

دوستان جو‌سازی نکنند

  • کد خبر : 46552
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳

از بعضی از دوستان که صحبت‌هایی در مورد تحویل دیر‌هنگام این بودجه از سوی دولت می‌‌کنند، خواهش می‌کنم با ا‌ین حرف‌ها جو‌سازی نکنند تا دولت با آرامش کامل این برنامه عظیم را به موقع تحویل دهد.

معاون امور پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت در بحث تدوین بودجه ۹۲ تمام تلاش خود را در فرآیندهای مختلف به کار گرفته تا در زمان مقرر این بودجه را به مجلس ارائه کند.

لطف‌الله فروزنده در مورد برگزاری جلسات مشترک میان دولت و مجلس اظهار داشت: جلسات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس‌جمهور و وزرای دولت همواره ادامه دارد و دولت بر ادامه این جلسات مشترک مصمم است.

وی هدف از ادامه این جلسات را رفع مشکلات کشور به بهترین روش ممکن دانست و افزود: در برگزاری این جلسات شاهد تصمیمات مهمی بودیم که به حل مشکلات کشور به خصوص مشکلات اقتصادی که برای حل آن جلسات متعددی برگزار شد، کمک کرد.

معاون پارلمان رئیس‌جمهور خاطر‌نشان کرد: حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مختلف با درخواست نمایندگان همانطور که در گذشته بوده، ادامه خواهد داشت.

فروزنده در خصوص تحویل به‌موقع لایحه بودجه سال ۹۲ به مجلس تصریح کرد: دولت در بحث تدوین بودجه ۹۲ تمام تلاش خود را در فرآیندهای مختلف به‌کار گرفته تا در زمان مقرر این بودجه به مجلس ارائه شود.

وی در خاتمه گفت: از بعضی از افراد و دوستان که صحبت‌هایی در مورد تحویل دیر‌هنگام این بودجه از سوی دولت می‌‌کنند، خواهش می‌کنم با ا‌ین حرف‌ها جو‌سازی نکنند تا دولت با آرامش کامل این برنامه عظیم را به موقع تحویل دهد.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر