3

خاتمی گاهی به نعل می‌زند گاهی به میخ

  • کد خبر : 46691
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸

هر نظامی به حضور مردم در پای صندوق‌های رای احتیاج دارد و این موضوع در جمهوری اسلامی ایران بارها با مشارکت بالای مردم در انتخابات‌های متعدد اثبات شده است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مردم دل خوشی از جریانات سیاسی که خواهان باج‌دهی از نظام هستند ندارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب همواره در مسیر ارزش‌ها گام برداشته است لذا هیچگاه به هیچ جریان خاصی امتیازی نخواهد داد.

مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره ادعای جدید یکی از چهر‌ه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه ما منتظر چراغ سبز نظام نیستیم گفت: نظام هیچ محدودیتی برای جریان خاصی در راستای ورود به انتخابات قائل نیست.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: اگر بعضی جریان‌های سیاسی در راستای شناسایی فرد مورد نظر خود برای انتخابات فعالیت کنند منعی ندارد، زیرا لازمه این موضوع شور و نشاط سیاسی است.

ذوالنور با اشاره به اینکه نظام نیاز به رای مردم دارد گفت:‌ هر نظامی به حضور مردم در پای صندوق‌های رای احتیاج دارد و این موضوع در جمهوری اسلامی ایران بارها با مشارکت بالای مردم در انتخابات‌های متعدد اثبات شده است و مردم اجازه ندادند که دشمنان در امور داخلی ما دخالت کنند.

وی ادامه داد: تمامی چهره‌ها و جریانات سیاسی که در راستای گرفتن امتیاز از نظام وارد عمل شده‌اند باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ جریانی باج نمی‌دهد و تنها با تکیه بر مردم مسیر خود را طی می‌کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مردم دل خوشی از جریانات سیاسی که خواهان باج‌دهی از نظام هستند ندارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب همواره در مسیر ارزش‌ها گام برداشته است لذا هیچگاه به هیچ جریان خاصی امتیازی نخواهد داد.

ذوالنور با بیان اینکه چرا بعضی‌ها در انتخابات منتظر دعوت نظام هستند، اظهار داشت: این جریانات سیاسی به دلیل اینکه در انتخابات گذشته با اقبال مردم روبرو نبودند مجبور هستند که چنین صحبت‌ها و اظهارنظرهایی را بیان کنند، تا ارزش و قیمتی را که ندارند بالا ببرند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه درباره حضور خاتمی در عرصه سیاسی کشور گفت: وی گاهی به نعل می‌زند گاهی به میخ و در اظهار نظرهای خود هیچگونه ثباتی ندارد.

ذوالنور افزود: خاتمی برخی اوقات اظهارنظرهایی می‌کند که باعث برآشفتگی اصلاح‌طلبان می‌شود و گاهی حرف‌هایی می‌زند که در آن خواهان رفع حصر از سران فتنه است، لذا انتظار می‌رود که وی مشخص کند که بالاخره در چه جایگاهی قرار دارد و چگونه فکر می‌کند، از این رو مردم او را با این دوگانگی هیچگاه نخواهند پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه اصلاح‌طلبی گروه‌ها و طیف‌های متعددی وجود دارد تصریح کرد: به طور حتم شخصی مثل خاتمی در صورتی که از حالت تزلزل خارج شود و دیدگاه خود را نسبت به سران فتنه معلوم کند شاید مردم او را بپذیرند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر