1

بر ملا شدن راز قتلی پس از ۴۳ سال

  • کد خبر : 46759
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۰

با هماهنگی دادستان شهرستان فرد متهم که اکنون ۷۲ سال دارد دستگیر و در بازجویی های پلیسی و همچنین در مواجهه با بستگان درجه اول مقتول که به نوعی مطلع از موضوع بودند لب به سخن گشود و گفت به دلیل اختلافات خانوادگی با تبر، دامادش را کشته است.

افق(ofoghnews.ir) فرمانده انتظامی شهرستان شفت استان گیلان از بر ملا شدن راز قتلی پس از ۴۳ سال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرداد فکوری گفت: در پی نزاع خانوادگی بین دو برادر ۶۱ و ۷۲ ساله، راز قتلی که در سال ۱۳۴۸ یعنی ۴۳ سال قبل در یکی از مناطق روستایی شهرستان شفت رخ داده بود، بر ملا شد.

وی افزود: در پی شکایت فردی ۴۵ ساله مبنی بر اینکه دایی وی به وی گفته تاکنون که به شما گفته بودیم پدرت در قدیم که تو کودک یک و نیم ساله بودی در جنگل گم شده، واقعیت نداشته بلکه برادر بزرگ ما او را کشته و در دل جنگل در گودالی حفر کرده است.

فرمانده انتظامی شفت اضافه کرد: در پی این گزارش، با هماهنگی دادستان شهرستان فرد متهم که اکنون ۷۲ سال دارد دستگیر و در بازجویی های پلیسی و همچنین در مواجهه با بستگان درجه اول مقتول که به نوعی مطلع از موضوع بودند لب به سخن گشود و گفت به دلیل اختلافات خانوادگی با تبر، دامادش را کشته است.

سرهنگ فکوری اظهارداشت: این شخص در بازجویی های پلیسی گفته است که دامادش را ابتدا چند روزی در پشت منزلش در داخل مزرعه دفن کرده و متعاقب آن پس از چند روز با همکاری برادرش او را از زیر خاک در آورده و در داخل جنگل به خاک سپرده است.

وی افزود: با توجه به گذشت زمان شناسایی محل دقیق دفن جسد توسط متهم امکان پذیر نبوده ولی تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت استان گیلان یاد آور شد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46759

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر