2

دیگر وقت ایستادن و نا امیدی نیست

  • کد خبر : 46908
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳

افق(ofoghnews.ir) سپاس،تعالی و پیشرفت ایران عزیز از آرزوهای دیرینه ملت انقلابی ایران اسلامی است که از روزهای آغازین انقلاب در اندیشه آن بوده اند، ایران اسلامی در روزهای آغازین بعد از انقلاب با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کرد اما با وجود تمام این مشکلات هیچ گاه فکر پیشرفت و خدمت رسانی از اندیشه جوانان پرتلاش این جامعه خارج نشد.

این نهاد انقلابی ثابت کرد که چون همیشه پیش گام و پیشرو در خدمت بی منت است امروز بسیج چون همیشه نماد خدمت رسانی به محرومان شده است ، دیگر وقت ایستادن و نا امیدی نیست زمانی است که ثابت کنیم با دست خالی می توان کارهای بزرگی را رقم زد یعنی با یک گل نیز بهار می شود.

همین تفکر بود که جوانان انقلابی را به سوی تشکیل جهاد سازندگی کشاند و این نهاد انقلابی در مدتی کوتاه منشا خیر برکت های فراوانی شد و در عرصه دفاع مقدس نیز جهادگران آنچنان با شور و حرارت حاظر شدند که در لحظه به لحظه سالهای دفاع مقدس شاهد نقش آفرینی این دلاوران بسیجی بودیم.

اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پی رسوب اندیشه های لیبرال منشانه و نگاه منفی به تفکر انقلابی در اقدامی نا بخردانه جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام شد و آثار و برکات جهاد کم رنگ شد.

اما حساس نیاز به روحیه جهادی در عرصه سازندگی و آبادانی باعث شد امام خامنه ای(ع) دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر نمایند و بسیج سازندگی توانسته در مدتی کوتاه منشا خیر و برکات فراوانی در مناطق محروم شود.

حضور جوانان بسیجی در مناطق محروم بار دیگر توانست طعم خوش خدمت انقلابی را به مردم محروم مناطق کمتر مورد توجه واقع شده بچشاند آری بسیج توانست همچون همیشه که در عرصه خدمت به محرومان پیش گام بود بار دیگر با دست خالی کاری بزرگی را رقم زند بسیج این شجره طیبه توانسته هر روز توانی از توانایی های خود را در عرصه های مختلف بروز و ظهور دهد.

 

امروز ما شاهد هستیم که این نهاد بی بدیل انقلابی چنان عطر انقلاب را در فضای جامعه پراکنده کرده است که در گوشه گوشه سرزمین انقلابی ایران اسلامی شاهد استشمام این عطر خوش هستیم.

بسیج سازندگی با افتتاح ۲۸۰۰ طرح سازندگی توانست نمونه خدمت صادقانه و بی منت را به مردم ثابت کند. من خود به چشم خویش جوانان تحصیل کرده ای را دیدم که بدون هیچ چشم داشتی در گرمای بالای ۴۰ درجه بوشهر در حال ساخت مسجد، مدرسه، خانه عالم و ساخت مسکن برای محرومان بودند.

اینان ثابت کردند که می توان در عرصه خدمت بدون چشم داشت و مزد و منت کاری کرد که عطر خدمت در نقاط مختلف قابل لمس باشد کاری که خیلی از مسئولان با ید بیضا حتی نتوانستند نصف آن را تحقق بخشند.

امروز بسیج نماد خدمت رسانی بی مزد منت در عرصه سازندگی است بلی می شود در هر نقطه از این مملکت مردم آن با تکیه به اندیشه های ناب اسلامی خود دست بالا زده و بخشی از نیازهای جامعه خود را برطرف کنند امروز برای تعالی و پیشرفت کشور نباید منتظر هیچ کس ماند همه باید دست در دست هم دهیم به مهر**** میهن خویش را کنیم آباد

این نهاد انقلابی ثابت کرد که چون همیشه پیش گام و پیشرو در خدمت بی منت است امروز بسیج چون همیشه نماد خدمت رسانی به محرومان شده است ، دیگر وقت ایستادن و نا امیدی نیست زمانی است که ثابت کنیم با دست خالی می توان کارهای بزرگی را رقم زد یعنی با یک گل نیز بهار می شود.

مهراب کیانی

پایگاه اینترنتی بسیج

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46908

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]