2

گروسی در گفتگو با افق: پس از بیمه کارگران ساختمانی، نوبت کشاورزان است

  • کد خبر : 46992
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به دنبال بیمه تامین اجتماعی، حوادث و بازنشستگی برای همه کارگران ساختمانی هستند و پس از آن بیمه کشاورزان در اولویت است.

حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار افق با اشاره به مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی درخصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: بیمه کارگران ساختمانی هفته گذشته در صحن علنی مجلس به تصویب رسید که این امر می تواند گامی مثبت در راستای بیمه شدن این قشر زحمت کش و آسیب پذیر جامعه باشد.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ما نمایندگان به دنبال این هستیم که همه کارگران ساختمانی بیمه تاًمین اجتماعی شوند، چرا که سازمان تاًمین اجتماعی با بخش نامه‌هایی که داده بود متاًسفانه کاری کرده است که عملاً کسی از کارگران بیمه نشود و زیر بار تعهدات خود شانه خالی کرده بود ولی با این مصوبه جدید مجلس این سقف برداشته شد وما امید داریم نه تنها کارگران ساختمان، بلکه کشاورزان هم بیمه شوند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: فعلاً این گام نخست برداشته شد تا افرادی که بیمه شدن برایشان یک خواسته دیرینه بوده و افراد زحمت کشی هستند و هیچ پشتوانه ای ندارد عملی شود.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که پس از بیمه تاًمین اجتماعی کارگران ساختمانی، نوبت بیمه حوادث و بازنشتگی آنها خواهد رسید./
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46992

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر