2

اسرائیل در حال بررسی طرح آتش‌بس با نیروهای مقاومت است

  • کد خبر : 47377
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵

این مقام اسرائیلی در این باره گفته است: «ما یافتن راه‌حلی دیپلماتیک که صلح برای ساکنان جنوب اسرائیل را تضمین کند، ترجیح می‌دهیم. در این صورت نیازی به انجام یک عملیات زمینی نخواهد بود.

چند روزنامه و خبرگزاری مختلف گزارش داده‌اند که اسرائیل در حال بررسی طرح آتش‌بس با نیروهای مقاومت است و گزینه دیپلماتیک را به حمله زمینی به غزه ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد اسرائیل نزدیک به «بنیامین نتانیاهو»، گزارش داده است که اسرائیل رسیدن به راه حل دیپلماتیک را به حمله زمینی به غزه، ترجیح می‌دهد.

همزمان روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نیز صحبت‌های مشابهی را از «موشه یعلون» معاون نتانیاهو نقل کرده، که به نظر می‌رسد یعلون همان مقام مورد استناد رویترز باشد. یعلون در مصاحبه با این روزنامه، حمله زمینی به غزه را به عدم موفقیت در یافتن راه حلی دیپلماتیک، مشروط کرده است.

رادیو اسرائیل هم گزارش داده است که اسرائیل در حال بررسی طرح ارائه شده در غزه است، و در حال حاضر در مورد جزئیات این طرح آتش‌بس اختلافاتی وجود دارد. اسرائیل ۷ و حماس ۴ شرط برای پذیرفتن آتش‌بس اعلام کرده‌اند و به نوشته تایمز اسرائیل اکنون «تمام چشم‌ها به قاهره دوخته شده است».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]