4

مداح‌ سرشناسی که کمربندسیاه جودو دارد؟

  • کد خبر : 47489
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

اولین بار در حالیکه خردسال بودم، روی پای مرحوم کافی نشستم و روضه خواندم. الان نیز بحول و قوه الهی در خدمت اهل بیت علیهم السلام می‌ باشم.

حاج «محمود کریمی» یکی از سرشناس ترین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به شمار می رود. وی در سایت شخصی خود در مورد زندگینامه اش چنین نوشته است: بنده در سال ۱۳۷۰ ازدواج نموده‌ام و دارای دو فرزند می باشم، در خصوص خانواده پدری نیز پدرم در سال ۱۳۶۱ درعملیات فتح‌المبین در دشت عباس مفقودالاثر شده‌اند و برادرم ابوالفضل کریمی نیز در کربلای ۵ شلمچه در سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند. دارای سه برادر به نامهای  احمد، محمد و حسین می‌‌باشم.وی در ادامه درباره سوابق کاری خود می افزاید: سوابق کاری ام، بعد از فوت پدر در کنار تحصیل، کار (در مشاغلی همچون نجاری، بنائی و…) و مداحی بوده است.

وی درباره تحصیلاتش می نویسد: دانشجوی مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبائی بودم و تعداد ۷۴ واحد درسی نیز گذراندم اما از آنجائیکه حضور در جبهه فرهنگی را مقدم‌تر می دانستم به سراغ مطالعات مرتبط با بحثهای فرهنگی و به ویژه مداحی رفتم و در این زمینه به کسب معارف اسلامی پرداختم.

«محمود کریمی» در مورد سابقه ورزشی خود نوشته: دارای کمربند سیاه  دان دو  در رشته جودو، در رشته شین ‌ذن کاراته نیز کمربند سیاه دان ۵، و علاقمند به ورزش شنا …

این مداح سرشناس درباره سابقه شروع مداحی اش نوشته: اولین بار در حالیکه خردسال بودم، روی پای مرحوم کافی نشستم و روضه خواندم. الان نیز بحول و قوه الهی در خدمت اهل بیت علیهم السلام می‌ باشم.

وی در مورد سابقه تسلط در دستگاه های موسیقی نوشته: هر صدایی در یک دستگاه موسیقی ادا می‌شود مثلاً صدای گریه بچه و حتی کوچکترین صداهایی که شما می‌شنوید [را می شناسم]. علت آشنایی من نیز با دستگاههای موسیقی به این بر‌می‌گردد که چون بنده قاری قرآن بوده‌ام و در تلاوت قرآن رعایت دستگاههای موسیقی، ردیف ها و … بسیار حائز اهمیت می‌باشد، به مدد کلام وحی در این زمینه مهارت‌هایی به دست آورده‌ام جا دارد در اینجا از اساتید خود نیز یعنی حاج حمید آقای مدِقّ و حاج علی آقای اربابی نیز یاد نمایم که امیدوارم در هر کجا می‌باشند در سایه اهل بیت علیهم السلام سربلند و پیروز باشند.

شیعه آنلاین
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]