2

مقایسه زنان دربار عثمانی با تصویر “حریم سلطان” +تصاویر

  • کد خبر : 48061
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰:۳۹

پوشش واقعی زنان در دربار عثمانی و تصور خیالی کارگردان و فیلمنامه نویس «حریم سلطان» از دربار عثمانی. تصویر مستند را با لباس طراحی شده برای مجموعه را مقایسه کنید.

 

کافه سینما نوشت: پوشش واقعی زنان در دربار عثمانی و تصور خیالی کارگردان و فیلمنامه نویس «حریم سلطان» از دربار عثمانی. تصویر مستند را با لباس طراحی شده برای مجموعه را مقایسه کنید.

 

سایت فردا، «حریم سلطان» نام یک سریال تلویزیونی تاریخی ترک‌زبان است که در حال حاضر از شبکه های ماهواره‌ای در حال پخش می باشد و توانسته بخشی از مخاطبان ایرانی ماهواره بین را جذب کند.

ویکی پدیا، داستان این فیلم  به دوران سلطنت سلطان سلیمان قانونی اشاره دارد و این مجموعهٔ تلویزیونی، توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که در حرمسرا و دربار او روی می‌داد را به تصویر می‌کشاند. جزئیات اکثر حوادث و اتفاقاتی که در سریال روی می‌دهد، واقعیت ندارد اما کلیت حوادث، واقعیت تاریخی دارد.

 

سایت رویداد افزود: نکته قابل توجه این سریال تقلب عمدی است که در پوشش زنان عثمانی صورت گرفته است. به طوری که نوع لباس و پوششی که در آن تاریخ زمانی زنان در دوره عثمانی استفاده می‌کرده‌اند بسیار پوشیده‌ بوده، و این در حالی است که لباسهای تبلیغ شده در فیلم بسیار امروزی‌تر شده و اصلا پوشیده نیست. و همه این موارد حکایت از توطئه فرهنگی خزنده‌ای است که این شبکه در پیگیری آن مصمم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48061

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]