1

ضرورت ایجاد هماهنگی میان بخش های مرتبط با صادرات غیرنفتی

  • کد خبر : 48761
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۳۹

صادرات غیر نفتی از مهمترین نیازهای کشور است که نقشی اثرگذار در اقتصاد کشور دارد و می تواند زمینه دور زدن تحریم ها و افزایش تولید را فراهم کند.

افق(ofoghnews.ir) معاون اول رییس جمهور بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان بخش های مرتبط با صادرات غیرنفتی تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف صادراتی، لازم است در تصمیم‌گیری‌ها و تنظیم بخشنامه ها هماهنگی‌های بیشتری میان دولت، بخش خصوصی و تشکل‌های اقتصادی به عمل آید.

محمدرضا رحیمی عصر در جلسه کارگروه توسعه صادرات اظهار داشت: صادرات غیر نفتی از مهمترین نیازهای کشور است که نقشی اثرگذار در اقتصاد کشور دارد و می تواند زمینه دور زدن تحریم ها و افزایش تولید را فراهم کند.

معاون اول رئیس جمهور خواستار تشکیل جلسه ای تخصصی برای بررسی همه مسائل مربوط به صادرات غیر نفتی و شناسایی مشکلات این بخش شد.
در این جلسه گزاشی از افت و خیزهای حوزه صادرات غیر نفتی و عملکرد و اهداف صادراتی در بخش های عمده طی هفت ماهه سال جاری ارائه شد.
در این نشست همچنین نمایندگان بخش خصوصی و تشکل های اقتصادی محدودیت ها و چالش های موجود در مسیر صادرات غیرنفتی را بیان کرده و پیشنهادات و دیدگاه های خود را مطرح نمودند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]