2

تا زمانی نصرت الهی با ماست که قدر رهبری و ولایت فقیه را بدانیم

  • کد خبر : 49103
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ما از اول انقلاب همواره تحت تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان بودیم، بنابراین ایران نیازی به آزمایش تحریم‌های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب علیه خود ندارد، زیرا سی و دو سال است که تحت فشار این تحریم‌ها قرار دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با بیان این مطلب، یادآور شد: بسیجیان با ایمان و اراده مصمم بدون توجه به یاوه‌گویان بین‌المللی، مردانه ایستاده و دشمن را از این سرزمین بیرون راندند و مقدمات سقوط صدام را فراهم کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به سخنان امام(ره) که فرمودند «جنگ ما آزادی ملت فلسطین، لبنان و افغانستان را به دنبال دارد» اظهار داشت: این پیش بینی در حال وقوع و تحول است و اسرائیلی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که در جنگ با مردم غزه شکست بخورند.

شریف تصریح کرد: رمز وحدت، ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی اطاعت از فرمان و دستور مقام معظم رهبری است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وصیت شهدا تصریح کرد: اطاعت از رهبری و ولایت فقیه، برپایی نماز جماعت، توجه به مساجد و نماز جمعه و روحانیت، پایبندی به ارزش‌های اسلامی و حجاب و دشمن شناسی از جمله مهمترین وصیت شهدای عزیز است.

شریف گفت: رهبر فرزانه انقلاب، در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که « آینده از آن تفکر انقلاب اسلامی است » پس تا زمانی نصرت الهی با ماست که قدر رهبری و ولایت فقیه را بدانیم.

وی تاکید کرد: ما از اول انقلاب همواره تحت تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان بودیم، بنابراین ایران نیازی به آزمایش تحریم‌های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب برعلیه خود ندارد، زیرا سی و دو سال است که تحت فشار این تحریم‌ها قرار دارد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر