2

جزئیات نقص فنی بالگرد حامل استاندار و همراهانش اعلام شد

  • کد خبر : 50221
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۲

مدیرعامل هلال احمر بوشهر در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این بالگرد سال گذشته هم در دشتستان حادثه دیده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت نداشته و این بالگرد امسال برای امدادرسانی به بوشهر آمده بود و پس از انجام مأموریت به مرکز رفت.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر جزئیات نقص فنی بالگرد حامل استاندار و همراهانش را در سفر به جزیره شیف تشریح کرد.

سه روز پیش استاندار بوشهر به همراه معاون عمرانی و شماری از مسئولان استان برای بازدید از مناطق سیل‌زده جزیره خارک با یک فروند بالگرد متعلق به هلال احمر از فرودگاه بوشهر راهی خارک می‌شوند، ‌در حوالی جزیره شیف بالگرد به دلیل نقص فنی جزئی به صلاحدید کاپیتان پرواز به زمین می‌نشیند و استاندار هم از جزیره شیف بازدید می‌کند.

حال پس از سه روز برخی رسانه‌های استان بوشهر این خبر را منعکس کرده‌ و عنوان داشته‌اند که مسافران این بالگرد از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

در همین ارتباط مدیرعامل هلال احمر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سه روز پیش در زمان بروز بارش باران شدید و سیل در برخی نقاط استان به همراه استاندار و شماری از مسئولان با یک فروند بالگرد هلال احمر که از تهران برای امدادرسانی به بوشهر آمده بود، راهی جزیره خارک شدیم.

عبدالکریم شعبانزاده افزود: بالگرد پس از مدتی پرواز در جزیره شیف به زمین نشست و کاپیتان اعلام کرد به دلیل نقص فنی خیلی جزئی و وضعیت جوی ادامه پرواز روی آب تا جزیره خارک فعلا مقدور نیست.

وی بیان کرد: استاندار و همراهان هم از همین فرصت استفاده کرده و بازدیدی از جزیره شیف به عمل آوردند.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر تصریح کرد: نقص فنی بالگرد بلافاصله حل شد و از شیف به بوشهر رفت و فردای آن روز نیز بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

شعبانزاده اضافه کرد: خلبان به خاطر احتیاط لازم و اینکه باید روی آب تا خارک پرواز کند، از ادامه پرواز صرف نظر کرد و مسئولان از جزیره شیف بازدید کردند.

وی گفت: برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان دو فروند بالگرد را از تهران گرفته بودیم و این دو بالگرد هم پس از انجام مأموریت خود، بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این بالگرد سال گذشته هم در دشتستان حادثه دیده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت نداشته و این بالگرد امسال برای امدادرسانی به بوشهر آمده بود و پس از انجام مأموریت به مرکز رفت.

شنبه گذشته بالگرد حامل استاندار بوشهر و همراهان که قرار بود به جزیره خارک بروند، در جزیره شیف به زمین نشست و به دلیل نقص فنی جزیی و صلاحدید خلبان مسئولان از ادامه سفر به خارک خودداری کرده و استاندار هم از جزیره خارک بازدید کرد.

شایان ذکر است؛ استاندار را در این سفر معاون عمرانی، مدیرعامل هلال احمر، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر و شماری از مسئولان دیگر همراهی می‌کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50221

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر