1

آخرین وضعیت از قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی

  • کد خبر : 50515
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۹

در هفته‌ای که گذشت قیمت بیشتر خودروهای پرتیراژ داخلی کاهش یافت و با افزایش تولید خودرو احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

قیمت سایپا SL 131 نیز با کاهش زیادی به حدود ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و SX 131 نیز به حدود ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ‌رسید. البته قیمت رسمی SL 131 معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX 131 نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

در این هفته تیبا نیز به قیمت حدود ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی این خودرو اندکی کمتر و ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان است. تندر ۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز با کاهش قابل توجهی به حدود ۵۷ میلیون تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود ۸۹ میلیون تومان عرضه می‌شد که قیمت رسمی این خودرو ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار اما کاهش یافته و در مدل V9 این خودرو به حدود ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و مدل V8 نیز حدود ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V9 حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V8 نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

در این هفته قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو نیز با کاهش قابل توجه در مدل E1 آن به حدود ۲۱ میلیون تومان و مدل E2 نیز ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E1 ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.

پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۱۹ میلیون تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت پژو پارس سال نیز با کاهشی دوباه به حدود ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان تعیین شده است.

سمند EF7 نیز در حالی به قیمت حدود ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۱ میلیون تومان است.

قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50515

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر