1

دختری که یک باند مافیایی قاچاق را رهبری می‌کرد

  • کد خبر : 50908
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۷

این زن مخوف بیشتر فعالیت‌‌های خود را در کالیفرنیا انجام می‌داد و تصمیم داشت هر طور شده دوباره پدرش را به جایگاه اصلی‌اش یعنی رهبری باند مافیایی بازگرداند که خود گرفتار شد.

پلیس کالیفرنیا موفق به دستگیری دختر یکی از سران مافیای مکزیک شد که با همکاری ۱۶ عضو دیگر این باند، پدر خود را از زندان فراری داده است.

پلیس مکزیک گزارش داد، دنی رومان از سران معروف مافیا به خاطر ارتکاب قتل در ۲۸ سال پیش و قاچاق مواد مخدر به زندان محکوم شده بود و دخترش ویانا رومان که دیگر تحمل نداشت پدرش را پشت میله‌‌های زندان ببیند با همکاری شوهرش و ۱۶ عضو دیگر باند او را از زندان فراری داد.

ویانا رومان، دختر رئیس یک باند شرور مافیایی در گذشته تحت نظر پدرش دنی رومان، تعلیم‌‌های لازم را دیده بود و سال‌‌ها در مناطق شمال کالیفرنیا و مکزیک دست به قاچاق مواد مخدر و دیگر جرایم می‌زد.

پلیس ویانای ۳۷ ساله و همگی همدستان او را دستگیر کرده است.

دنی رومان

اطلاعات پلیس نشان داده که ویانا چند سال پس از دستگیری پدرش به عنوان جانشین او رهبری باند خلافکار و قاچاقچی را بر عهده داشته است.

بنجامین بارون، معاون دادگستری ایالات متحده در این ارتباط گفت: ویانا در توطئه‌‌های قتل افراد، فروش مواد مخدر و کنترل و نظارت بر باند مافیایی قاچاقچیان دست داشت و شوهر ویانا، آرون سوتو ۴۰ ساله نیز در بسیاری از اهدافش به زنش کمک می‌کرد و جزو متهمان درجه اول است.

اعضای این باند با همکاری هم فعالیت خشونت‌آمیزی از جمله قتل، قاچاق مواد مخدر و اعمال خشونت و تهدید برای کسب درآمد بیشتر داشته‌اند.

آنها مقادیر زیادی مواد مخدر و اسلحه را به فروش رسانده‌اند. دنی رومان مدت‌ها با کمک دختر و دامادش از درون زندان، باند خود را رهبری می‌کرد اما مأموران پلیس موفق شدند همه اعضای باند را دستگیر و راهی زندان کنند.

دنی رومان چند سال پیش به جرم قتل و رهبری باند قاچاق دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود که دخترش توانسته بود او را از زندان فراری دهد.

 

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50908

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر