2

خواننده ای که کشورش را به آمریکا فروخت+تصویر

  • کد خبر : 50920
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۷

سای، خواننده کره‌ای که ویدئوکلیپ “گانگنام استایل” او به پربیننده‌ترین ویدئوی یوتیوب بدل شده، بابت این که چند سال پیش در اعتراضات ضدآمریکایی مشارکت کرده در بیانیه ای پوزش خواست.

پس از اینکه “سای”خواننده کره ای کلیپ گانگنام استایل، پربیننده ترین کلیپ یوتیوب، برای برنامه تلویزیونی ویژه”کریسمس در واشنگتن” که گفته می شود باراک اوباما، رییس جمهور ایالات متحده، به همراه خانواده‌اش در آن حاضر شود.دعوت شد، با گزارش هایی از رسانه های آمریکایی مبنی بر نقش او در کنسرت های اعتراضی علیه آمریکا مواجه گردید و برای اینکه حضور او در ویژه برنامه آمریکایی با مشکل مواجه نشود در بیانیه ای از اعتراضات خود علیه آمریکا پوزش خواست.

سای در کنسرتی که در سال ٢٠٠٢ علیه حضور نظامی آمریکا در کره جنوبی برگزار شده بود ماکت یک تانک آمریکایی را روی صحنه خرد کرد.

او همچنین در کنسرتی دیگر در سال ٢٠٠۴ درباره “یانکی‌هایی” که عراقیان زندانی را شکنجه کرده بودند، خوانده بود که باید آنان و خانواده‌هایشان را به طور “آرام آرام و زجرآوری” کشت.

خواننده کره‌ای در بیانیه خود گفته عمیقا از برداشت‌هایی که ممکن است از این شعرها بشوند متاسف است. او گفته: “برای همیشه از ناراحتی‌هایی که آن اشعار ایجاده کرده‌اند متاسف خواهم بود.”

او افزوده: “من اخیرا افتخار اجرا برای سربازان آمریکایی را داشته‌ام… امیدوارم همه آمریکایی‌ها پوزش مرا بپذیرند.”

حضور نظامی ایالات متحده در کره جنوبی و چگونگی رفتار نظامیان آمریکایی در این کشور، که با نمونه‌های مختلف ارتکاب تجاوز جنسی و جرایم دیگر همراه بوده، مایه احساسات ضدآمریکایی در میان برخی شهروندان کره جنوبی شده است.

اما این خواننده با بی توجهی به ارزش های کشورش و برای کسب معروفیت در بین آمریکایی ها حاضر شد از مواضع خود در حمایت از کشورش در مقابل آمریکا بگذرد و به حمایت از آمریکا بپردازد.

جام نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50920

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر