1

تا دو روز آینده درباره ماندن یا رفتن ژوزه تصمیم گیری می کنم

  • کد خبر : 51034
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته‌ فنی باشگاه ۴۸ ساعت به من فرصت داده است که درباره ماندن یا رفتن ژوزه تصمیم گیری کنم. تا آن زمان گل محمدی سرمربی پرسپولیس است.

محمد رویانیان پس از اتمام جلسه کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس گفت: همان طور که دیدید این جلسه حدود چهار ساعت طول کشید و ما در آن درباره مسایل مختلفی گفت و گو کردیم. بحث اول ما ماندن یا رفتن مانوئل ژوزه بود که اعضای تک تک کمیته‌ با آمار و ارقام عملکرد او را در طول نیم فصل اول بررسی کردند. به ویژه آقای وطنخواه کار آماری بسیار خوبی انجام داده بود و نیز آقایان استیلی، پیروانی و آشتیانی کارهای علمی خوبی انجام داده بودند و آقای پروین هم که بزرگ ماست و به همراه محمود خوردبین نظر خود را ارائه دادند.

وی ادامه داد: با توجه به جمیع نظرات نمره مانوئل ژوزه در نیم فصل اول نمره قبولی نیست. اما با این حال کمیته‌ فنی به من اختیار تام داد که درباره ماندن یا نماندن مانوئل ژوزه تصمیم بگیرم و من هم ۴۸ ساعت از کمیته‌ وقت گرفتم که در این رابطه تصمیم گیری کنم.

رویانیان ادامه داد: بحث دوم ما بررسی عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول بود که اعضای کمیته‌ فنی درباره تک تک بازیکنان و به صورت بازی به بازی گزارش دادند. باید بگویم با توجه به این که ۱۰ بازیکن ما ملی‌پوش هستند و سایرین هم اکثرا در تیم ملی بوده‌اند و نیز با توجه به وضعیت دلار و گرانی‌ها از عملکرد بازیکنان راضی نیستیم. همچنین رییس کمیته‌ انضباطی که در جلسه امروز حضور داشت، درباره بازیکنان بخشنامه ای تهیه کرده بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: سومین بحثی که امروز داشتیم این بود که اگر ژوزه از تیم برود، چه کسی جانشینش می‌شود. تصمیم ما بر این شد تا زمانی که تکلیف مانوئل مشخص نشده یحیی گل محمدی زیر نظر علی پروین تیم را تمرین دهد و موقتا سرمربی پرسپولیس باشد. این تصمیم از سوی کمیته‌ فنی گرفته شده است.

رویانیان درباره اینکه تکلیف ژوزه و سرمربی آینده پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: من ۴۸ ساعت از کمیته‌ فنی وقت گرفته‌ام که درباره ماندن یا رفتن ژوزه تصمیم بگیرم، اگر تصمیمم بر رفتن او بود، آن وقت هفته‌ آینده کمیته‌ فنی درباره جانشین ژوزه تصمیم گیری می‌کند.

وی در پایان گفت که کمیته‌ انضباطی باشگاه پرسپولیس چهار تن از بازیکنان این تیم را به دلیل انجام مصاحبه علیه ژوزه به کسر ۱۰ درصد قرارداد محکوم کرده است و اگر آنها خطای خود را تکرار کنند با برخورد شدیدتری روبرو می‌شوند.

شهاب گردان، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی و غلامرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که از سوی کمیته‌ انضباطی پرسپولیس جریمه شده‌اند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر