2

امریکا جنگی تمام عیار را بر ضد مسلمانان به راه انداخته است

  • کد خبر : 51584
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶

این در حالی است که وقتی در قطیف در داخل این کشور و بحرین مردم در شرایط نابسامانی به سرمی‌برند آن‌ها حتی یک کلمه درباره آزادی و عدالت صحبت نمی‌کنند. بنابراین این جنگ با تروریسم در واقع همان‌طور که می‌دانیم جنگ با اسلام است.

عبدالعلیم موسی، امام جماعت مسجدالاسلام واشنگتن در مصاحبه با پرس تی‌وی

جنگ با تروریسم در واقع جنگ با اسلام است. این یک جنگ منطقه‌ای نیست بلکه یک جنگ جهانی است.»

امام جماعت مسجدلاسلام واشنگتن می‌گوید جنگ امریکا و متحدانش موسوم به جنگ با تروریسم در حقیقت جنگ با اسلام و مسلمانان نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان است.

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با صدها تن از استادان، نخبگان و اندیشمندان شرکت‌کننده در اجلاس جهانی «اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی» رهایی از «شر سلطه جهانی» را یکی از هدف‌های بیداری اسلامی برشمردند و تاکید کردند:«این موضوع باید با صراحت اعلام شود، زیرا هرگونه تصوری مبنی بر این که استکبار جهانی به سردمداری امریکا ممکن است با حرکت‌های اسلامی کنار بیاید، خطا است.» ایشان خاطرنشان کردند:« هرجا که اسلام و اسلام گراها باشند، امریکا با همه وجود تلاش خواهد کرد تا آنها را از بین ببرد و البته در ظاهر هم لبخند خواهد زد.» آیت‌الله خامنه‌ای افزودند همه خواسته‌های ملت‌ها باید از روش‌های متعارف و به‌دور از خشونت برآورده شوند.

پرس تی‌وی برای بررسی بیش‌تر این مساله با عبدالعلیم موسی، امام جماعت مسجدالاسلام واشنگتن مصاحبه‌ای انجام داده است که برگردان آن را در ادامه می‌خوانید.

پرس تی‌وی: رهبر انقلاب اسلامی ایران فرمودند امریکا برای توقف گروه‌های مسلمان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد. با توجه به این‌که امریکا به میزان زیادی در فعالیت‌های ضد اسلامی سرمایه‌گذاری کرده است حال چه در قالب ساخت فیلم یا موارد دیگر، آینده مسلمانان را چگونه می‌بینید؟

موسی: آینده مسلمانان در امریکا و سراسر جهان چگونه خواهد بود، من در وهله اول با نظر رهبر (آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران) که جنگ با تروریسم را همان جنگ با اسلام خواند موافقم، این یک جنگ منطقه‌ای نیست بلکه یک جنگ جهانی است.

امریکا و انگلیس که در حال از دست دادن قدرت جهانی خود هستند امروزه توانی برای انجام کارهای مثبت در جهان ندارند. آن‌ها فقط برای انجام کارهای منفی و شیطانی توان دارند. بنابراین این مساله مشوقی برای آن‌چیزی است که ما تلاش برای انجام ترورهای بیش‌تر می‌خوانیم و دولت امریکا وقتی به جایی حمله می‌کند مرتکب آن می‌شود؛ در مورد رسانه‌ها نیز به رسانه‌های تحت کنترل صهیونیست‌ها برمی‌خوریم و وقتی آن‌ها می‌خواهند بین ما جنگی به راه بیندازند به عربستان سعودی متوسل می‌شوند.

به عنوان مثال بسیاری از نیروهای غیرقانونی که برای کشتار مردم بیگناه و ویرانی سوریه در حال ورود به این کشور هستند تحت فرمان ثروت و موضع عربستان سعودی اقدام به این کار می‌کنند.

این در حالی است که وقتی در قطیف در داخل این کشور و بحرین مردم در شرایط نابسامانی به سرمی‌برند آن‌ها حتی یک کلمه درباره آزادی و عدالت صحبت نمی‌کنند. بنابراین این جنگ با تروریسم در واقع همان‌طور که می‌دانیم جنگ با اسلام است.

پس آینده مسلمانان چه می‌شود؟ به نظر من آینده همان چیزی است که مسلمانان آن را می‌سازند. بنابراین همان‌طور که رهبر (آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران) گفت اکنون زمان واقعی تلاش و سخت‌کوشی فرا رسیده است. ما باید در این دوره واقعا برای تحقق عدالت و حقیقت قیام کنیم و در این زمینه نیز بسیار خوش‌بین باشیم.

این مساله به آن معناست که ما باید خوش‌بین باشیم که از این وضعیت عبور می‌کنیم و تجزیه و تحلیل و این خوش‌بینی موجب می‌شود سخت‌کوش شویم و در تلاش برای آزاد سازی بشریت از فرهنگ‌های صهیونیسم جهانی مصمم‌تر عمل کنیم.

پرس تی‌وی: شما امام جماعت یکی از مساجد امریکا هستید. بفرمایید میزان گرایش به اسلام در امریکا چقدر است و به عبارت دیگر امریکا تا چه حد توانسته است غیرمسلمانان را از گرایش به اسلام منصرف کند؟

موسی: خب آن‌چه که اکنون در حال اتفاق افتادن است را می‌توان یک تاثیر معکوس نامید. آن‌ها همین‌طور که افراد را از گرایش به اسلام دور می‌کنند در واقع آن‌ها را به سوی آن سوق می‌دهند چرا که امریکایی‌ها مردمی عجیب هستند. اگر به آن‌ها بگویید از چیزی دوری کنند بیش‌تر به تحقیق درباره آن خواهند پرداخت.

بنابراین وقتی کشیش جونز خواهان سوزاندن قرآن شد این مساله، مردم امریکا را به مطالعه بیش‌تر قرآن واداشت. بنابراین اگر می‌خواهید مردم را به چیزی علاقه‌مند کنید باید آن را تحریم و ممنوع کنید. پس اگر آن‌ها قرآن را تحریم کردند و تلاش کردند آن را بسوزانند این مساله موجب شد گرایش مردم امریکا به اسلام تسریع شود.

بنابراین در امریکا شاهد گرایش و مراجعه جدی امریکایی‌ها به اسلام هستیم و سطح علاقه و اطلاعات عامه مردم درباره اسلام نیز رو به افزایش است. این به معنای آن است که در چند سال آینده رسانه‌های صهیونیستی تاثیر کم‌تری بر خواسته‌ها، طرز فکر و سیاست‌های مردم امریکا خواهند داشت.

یک مساله دیگر هم وجود دارد. مسلمانان خودشان در حال حاضر هراس زیادی دارند. آن‌ها از جنگ جهانی با اسلام، نفوذ در مساجد و همکاری عوامل نفوذی با اف بی آی بیمناکند و این مسائل به میزان زیادی روی می‌دهد.

یکی از سازمان‌های اصلی مسلمانان موسوم به «اصلاح» با انتشار مطلبی در مجله خود (افق) اعلام کرد که عقیده دارد ۱۵ هزار مامور در امریکا در حال نفوذ در مساجد هستند و ۴۵ هزار مامور افتخاری و غیردولتی نیز وجود دارند که برای کسب گرین کارت یا اقامت در امریکا در این زمینه همکاری می‌کنند.

بنابراین ما مسلمانان آینده درخشانی داریم. ما از امریکا و صهیونیسم نمی‌ترسیم؛ ما آرام نمی‌نشینیم تا آن‌ها هر چه خواستند بگویند و هر کاری خواستند انجام دهند، نه. بسیاری از ما برای اسلام، حقیقت، بشریت و عدالت به پا می‌خیزیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51584

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر