2

اصرار مرد به «بچه‌دار نشدن»،زن را خواهان طلاق کرد

  • کد خبر : 51837
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۱۰

زن جوانی در دادگاه با بیان اینکه داشتن بچه حق طبیعی من است، گفت: همسرم مخالف بچه‌دار شدن ماست، این در حالی است قبل از ازدواج هیچ وقت نگفته بود که از داشتن بچه متنفر است. دیگر نمی‌خواهم با او زندگی کنم.

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و زن جوان درخواست طلاق از شوهرش را به قاضی دادگاه ارایه کرد. زن جوان در ابتدای جلسه خطاب به قاضی گفت: هشت سال از ازدواج‌مان می‌گذرد، هشت سالی که من حسرت مادر بودن را تحمل کردم اما به دلیل علاقه‌ای که به همسرم داشتم، اعتراضی نکردم.

وی ادامه داد: همسرم به داشتن فرزند علاقه‌ای ندارد. در واقع دوست ندارد بچه‌دار شویم، زیرا خودش می‌گوید که تحمل شنیدن صدای گریه یا خنده‌ی بچه را ندارد.

این زن جوان که ۳۵ سال سن داشت، افزود: قبل از ازدواج، شوهرم هیچ وقت نگفته بود که از داشتن بچه بیزار است اما بعد از گذشت دو سال از زندگی‌ مشترک که من موضوع بچه‌دار شدن را مطرح کردم، گفت که دوست ندارد بچه داشته باشد و در واقع علاقه ندارد «پدر» بودن را تجربه کند.

وی ادامه داد: شوهرم من را از حق طبیعی‌ام محروم کرده است، در حالی که او حق ندارد چنین کاری را با من انجام دهد. او به راحتی می‌گوید چون من به داشتن بچه علاقه ندارم تو نیز باید از من اطاعت کنی.

همسر این زن جوان که ۴۰ سال سن داشت در پاسخ به اظهارات همسرش گفت: از این‌که نتوانم آینده‌ی فرزندم را تامین کنم واهمه دارم. زمانی که ما بچه بودیم خواسته‌های زیادی از پدر و مادرمان نداشتیم اما بچه‌های الان مانند ما نیستند و خواسته‌های‌شان بسیار زیاد است.

وی گفت: همسرم درست می‌گوید. من قبل از ازدواج به او نگفتم که به داشتن بچه علاقه ندارم، زیرا فکر می‌کردم وقتی همسرم دلایلم را بداند توجیه مرا قبول می‌کند اما همسرم سرسختانه با من مخالف است و من به او حق می‌دهم.

این مرد جوان اظهارکرد: وقتی صدای گریه‌ی بچه می‌آید اعصابم به هم می‌ریزد و این ناراحتی اختیاری نیست. حتی وقتی به خانه‌ی پدرم می‌رویم اکثرا تنها هستیم، زیرا خواهر و برادرهایم به دلیل اخلاقی که من دارم با بچه‌های کوچک‌شان به آنجا نمی‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم پدر شوم. بارها به همسرم گفته‌ام که من و تو چه گلی به سر پدر و مادرمان زده‌ایم که بچه‌ی ما بخواهد آن گل را به سر ما بزند؟

این مرد جوان گفت: من نمی‌خواهم همسرم بیش از این اذیت شود اما خواهان جدایی از او نیستم و از او می‌خواهم که از درخواست خود منصرف شود، زیرا ما با یکدیگر خوشبخت هستیم و نیازی به فرد دیگری برای تکمیل خوشبختی‌مان نداریم.

در ادامه‌ی جلسه‌ی دادگاه، زن جوان گفت: من با داشتن فرزند در کنار تو می‌توانم خوشبخت باشم و در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به ادامه‌ی زندگی با شوهرم ندارم.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و این زوج را به واحد مشاوره راهنمایی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]