2

برکناری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی خراسان رضوی در پاویون فرودگاه

  • کد خبر : 52014
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰:۱۶

یک منبع آگاه از برکناری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در پاویون فرودگاه مشهد خبر داد.

وی که نخواست نامش اعلام شود امروز در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه خراسان افزود: محمدشریف ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، جمعه شب گذشته و هنگام ترک مشهد و بازگشت به تهران، در پاویون فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، «مجتبی رجایی خراسانی» سرپرست اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی را از سمت خود برکنار کرد و از وی خواست از روز یکشنبه در محل کار خود حاضر نشود.

وی ادامه داد: ملک زاده همچنین خطاب به شعبانی معاون خود دستور داد تا مسعود منتجبی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان را به اداره کل گردشگری داخلی سازمان میراث فرهنگی کشور در تهران منتقل کند و علی اصغر پاکدل معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان را نیز به خراسان شمالی انتقال دهد.

این منبع آگاه درباره جایگزین «رجایی خراسانی» اظهار داشت: شایعات در این باره زیاد است، اما تاکنون جایگزین وی مشخص نشده است.

وی با اشاره به برکناری منتجبی و پاکدل از پست های معاونت اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و انتقال آنان به تهران و خراسان شمالی، افزود: به نظر می رسد فرد جدیدی که برای تصدی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در نظر گرفته شده، خود قصد انتصاب معاونانش را داشته باشد.

در همین حال خبرنگار خراسان امروز چندین بار با تلفن همراه «رجایی خراسانی» تماس گرفت، که پیغام «در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد» را شنید.

منتجبی نیز پاسخ گوی تلفن خود نبود.

در همین حال، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی امروز درباره خبر برکناری رجایی خراسانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان به «خراسان رضوی» گفت: در جریان این موضوع نیستم.

واحدی افزود: شایعه ای شنیده ام، اما هنوز خبر موثقی ندارم و با استانداری نیز در این خصوص هماهنگی انجام نشده است.

۷ ماه پیش پس از برکناری لشگری مدیرکل سابق میراث فرهنگی خراسان رضوی که گفته می شد به دلیل مقاومت در واگذاری خانه ملک به شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، از سمت خود عزل شده است، مجتبی رجایی خراسانی که مسئول حراست اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بود، به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52014

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر