1

نمایندگی های متخلف ایران خودرو لغو امتیاز می شوند

  • کد خبر : 52177
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۶

شرکت ایران خودرو از ابتدای سال ۹۱ تاکنون ۳۳ نمایندگی جدید در سطح کشور افتتاح کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۴۶ نمایندگی دیگر به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت اضافه شود.

علی نمکین مدیر عامل شرکت ایساکو با بیان این مطلب، خبراز تشکیل تیم های ویژه بارزسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو و برخورد با نمایندگی‌های متخلف داد.

 

 

وی افزود : با عاملان هرگونه تخلف در عرضه، گرانفروشی، عدم پاسخگویی و ارایه خدمات نامطلوب به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد.

 

 

 

نمکین تاکید کرد: شرکت ایران‌خودرو در سال جاری بیش از سنوات گذشته، در زمینه نظارت و بازرسی بر عملکرد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود، اقداماتی را به صورت نظام‌مند انجام داده است.

 

 

 

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو تصریح کرد: ارزیابی‌های سالانه فروش ایران خودرو، موجب شده است تا عملکرد کلیه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش مورد سنجش قرار گرفته و براساس معیارهای تعیین شده، ارزیابی شود.

 

 

 

وی افزود: بر همین اساس در سال ۹۱ فعالیت برخی نمایندگی‌هایی که به دلیل فاصله از استانداردها و معیارهای تعیین شده برای ارایه خدمت به مشتریان،‌ لغو امتیاز شده و یا فعالیت آنان به صورت تعلیق درآمده است.

 

 

 

نمکین خاطر نشان ساخت: شرکت ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان خود، تعداد ۲۱ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در سطح کشور را به دلیل رعایت نکردن اصول و ضوابط تعیین شده در ارتباط با مشتری لغو امتیاز کرده و فعالیت تعداد ۲۲ نمایندگی نیز به صورت تعلیق درآمده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52177

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر