1

سناریوی جدیدی برای مدیریت فوتبال ایران

  • کد خبر : 52527
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۷

گفته می شود شخص مورد نظر و کاندیدای مورد حمایت وزارت ورزش پس از کنار رفتن کفاشیان ابتدا با حکم سرپرستی وارد مجموعه مدیریت فوتبال خواهد شد.

وقتی سید احمد رسولی نژاد در کوران شایعات متعدد درباره سرنوشت علی کفاشیان پروسه تغییر در راس فدراسیون فوتبال را به عنوان تنها راهکار موجود بیان کرد عده‌ای مدعی شدند سناریوی جدیدی برای مدیریت فوتبال ایران تدارک دیده شده که قطعا در ماه‌های پیش رو شاهد اجرا آن در فوتبال کشور خواهیم بود.

به گزارش رجانیوز،پیشنهاد برکناری کفاشیان از راس مدیریت فدراسیون فوتبال برای پایان شرایط فعلی راهکار مشترک تمام منتقدان آقای رئیس است به همین خاطر هر روز عضو از جبهه مخالفان کفاشیان این مساله را در رسانه‌ها مطرح می کند تا شرایط برای وقوع این اتفاق آماده شود.

با بررسی فضای کنونی حاکم بر فوتبال در خصوص جدایی علی کفاشیان از اداره فوتبال نمی‌توان شک کرد.هرچند فدراسیون فوتبال برای تمام گزارش‌ها و مطالب این چنینی هر روز تکذیب‌نامه‌های متعددی را منتشر می کند اما گفته می‌شود این اتفاق دیر یا زود عملی خواهد شد تا فوتبال ایران شاهد ظهور یک رئیس جدید در راس مجموعه مدیریتی خود باشد.

منتقدان و مخالفان کفاشیان با تائید این مطلب مدعی‌اند رفتن یا جدایی کفاشیان از فوتبال دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. رییس همیشه خندان فوتبال در حال حاضر به دنبال جمع‌آوری دفتر و دستک خود است تا پس از جمع‌آوری، تاریخ تشکیل مجدد مجمع فدراسیون فوتبال را اعلام کرده تا در مجمع استعفای خود را ارائه دهد اما درباره اینکه چه کسی بعد از کفاشیان وارد عرصه فوتبال خواهد شد حرف و حدیث فراوان است.

نام‌های زیادی سر زبان‌ها افتاده است اما کسی می‌تواند بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند که نظر مساعد وزارت ورزش را برای این پست جلب کند. طبیعی است که وزارت ورزش به کاندیدای مورد نظر خود اعلام خواهد کرد تا خود را برای اداره فدراسیون فوتبال گرم کند.

هرچند برابر اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورت برکناری کفاشیان باید نایب رویس اول یا دوم جای وی را در این مجموعه پر کنند تا رئیس جدید از درون مججمع انتخاب شود اما گفته می شود نظر مدیران ارشد ورزش کشور خلاف اساسنامه است، گفته می شود مجموعه مدیریتی ورزش کشور قصد دارند فردی را به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب کنند تا وی پیش از برگزاری انتخابات فوتبال زمام امور را در دست گیرد.

برابر اخبار نیمه رسمی گفته می شود شخص مورد نظر و کاندیدای مورد حمایت وزارت ورزش پس از کنار رفتن کفاشیان ابتدا با حکم سرپرستی وارد مجموعه مدیریت فوتبال خواهد شد. پس از چندی رای مجمع را به خود اختصاص خواهد داد تا اداره فوتبال در دست غریبه‌ها قرار نگیرد.

در این میان نزدیک‌ترین فرد به وزارت ورزش حمید سجادی است. او از مدت‌ها قبل خود را گرم کرده است. یعنی با رفتن کفاشیان از دایره فوتبال، دونده دیگری وارد عرصه فوتبال خواهد شد. فعلا قرار است چرخه اداری فوتبال توسط دونده‌ها به گردش درآید.

فعلا قرار است فوتبالی‌ها هیچ جایگاهی در فوتبال نداشته باشند. بنابر این منتظر آن روز بمانید. روز موعود نزدیک است، امروز نباشد فردا و شاید تا چند روز آینده اتفاق بیفتد. شک نکنید چون سوخت و سوز ندارد.شاید مدیریت فدراسیون فوتبال این مساله را تکذیب کند اما وقتی این مطلب از سوی رسانه ورزشی نزدیک به دولت منتشر شد مشخص می شود که پشت پرده خبرهایی است که قرار است به زودی اجرایی شود چون رسانه ورزشی دولت بدون اطلاعات اقدام به درج چنین گزارشی نمی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر