1

وزارت کشور آمادگی اجرای انتخابات ریاست جمهوری را دارد

  • کد خبر : 53672
  • ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

سازمان ثبت احوال در برگزاری انتخابات نقش مهمی را ایفا کرد و ما توانستیم برای اولین بار ۱۰۰درصد انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم.

افق نیوز:وزیر کشور گفت: وزارت کشور در حال حاضر آمادگی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستاها و همچنین برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را دارد.

مصطفی محمدنجار امروز در همایش روز ملی ثبت احوال که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان ثبت احوال اظهار داشت: این سازمان توانسته است پیشرفت‌های خوبی را در ارائه خدمات در بخش‌های مختلف به مردم داشته باشد و گام‌های ارزشمندی را در تسهیل ارائه خدمات به آحاد جامعه برداشته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال از بدو تولد تا مرگ افراد سر و کار دارد، گفت: وظایف این سازمان بسیار مهم و سنگین است.

نجار با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در برگزاری انتخابات نقش مهمی را ایفا کرد و ما توانستیم برای اولین بار ۱۰۰درصد انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: برای اجرای هر طرح و پروژه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی نیاز به آمارهای صحیح و به روز داریم که با آمارها و اطلاعات صحیح می‌توان برنامه‌ریزی صحیح را انجام داد که تهیه آمارهای صحیح وظیفه سازمان ثبت احوال است.

وزیر کشور به سند چشم‌انداز  ۲۰ ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تدوین این سند یک گام بلند در مسیر پیشرفت است.

نجار خاطر نشان کرد: سازمان ثبت احوال باید به سمتی پیش برود که به یک سازمان الکترونیک تبدیل شود چرا که با تبدیل شدن این سازمان به یک سازمان الکترونیک می‌توانیم در کاهش قاچاق سوخت و … مؤثر عمل کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار ثبت‌یار در روستاها با سازمان ثبت احوال جهت ثبت آمارها همکاری می‌کنند.

وزیر کشور در ادامه به صدور کارت هوشمند ملی اشاره کرد و گفت: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت در استان قم در حال اجرا است که در آینده نزدیک در کل کشور اجرا خواهد شد.

نجار خاطر نشان کرد: وزارت کشور در حال حاضر آمادگی برگزاری یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستاها و همچنین برگزاری میان دوره مجلس خبرگان رهبری را دارد.

نجار ن خاطر نشان کرد: سازمان ثبت احوال در برگزاری انتخابات نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر