1

کریسمس طوفانی+تصاویر

  • کد خبر : 53866
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸

بارندگی مداوم که از هفته قبل در انگلیس آغاز شده و پیش‌بینی شده همچنان ادامه داشته باشد، کام انگلیسی‌ها را در آستانه کریسمس تلخ کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «پرس‌آسوشیشن»، طوفان و سیل موجب شده تا رویای کریسمسی سفید، به کابوسی از کریسمس طوفانی برای انگلیسی‌ها بدل شود.

بارندگی مداوم و طوفان موجب آبگرفتگی و بسته شدن بسیاری از راه‌ها شده و تاکنون باعث بروز چندین مورد تصادف بزرگ شده است. بارندگی‌ها تنها راه‌های جاده‌ای را مسدود نکرده و بر مسیرهای ریلی و حرکت قطارها نیز تأثیر گذاشته و خدمات‌دهی به مسافران را با مشکل روبرو کرده است.

مسدود شدن راه‌ها موجب شده تا بسیاری از انگلیسی‌ها در ترافیک جاده‌ای گرفتار شوند و از سوی دیگر خسارات سیل و بارندگی موجب شده تا مسیرهای ریلی نیازمند تعمیر شوند.

در حالی که بارندگی‌های هفته اخیر موجب شده تا بسیاری از راه‌های سرتاسر انگلیس زیر آب برود، پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها همچنان در بسیاری از بخش‌های جنوبی و غربی انگلیس و همچنین اسکاتلند و ولز ادامه داشته باشد.

 

مقامات انگلیسی تاکنون حداقل در ۱۶۰ نقطه هشدار جاری شدن سیل صادر کرده و اعلام کرده‌اند که احتمال تأخیر در سفرها وجود دارد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53866

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]